Koskas Napero päivät on? Olis tarvetta tuolle hatulle....Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Oletteko huomanneet, että Sokoksella on "Napero päivät" ja reimatecin tuulenpitävä hattu tarjouksessa 14.95?...
nää äidit nyt maksaa vaikka pöytäluutusta 20 euroa, kun se vaan on reimatec.Alkuperäinen kirjoittaja heh:siis meinaat oikeasti maksaa HATUSTA 14.95 euroa?! voi elämän kevät..
Juurikin näin! =)Alkuperäinen kirjoittaja MIM-PI:Kyllä muistakin hatuista voi maksaa ja myös enemmän. Laatu, mukavuus ja ulkonäkö ratkaisee .
Miksen maksaisi? Olen maksanut jopa 30e hatustaAlkuperäinen kirjoittaja heh:siis meinaat oikeasti maksaa HATUSTA 14.95 euroa?! voi elämän kevät..
on se vaan tyhmää maksaa liikaaAlkuperäinen kirjoittaja revi siitä:Miksen maksaisi? Olen maksanut jopa 30e hatustaAlkuperäinen kirjoittaja heh:siis meinaat oikeasti maksaa HATUSTA 14.95 euroa?! voi elämän kevät..
Jos on varaa maksaa niin mitä sitten? Onko se sulle ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja heh:on se vaan tyhmää maksaa liikaaAlkuperäinen kirjoittaja revi siitä:Miksen maksaisi? Olen maksanut jopa 30e hatustaAlkuperäinen kirjoittaja heh:siis meinaat oikeasti maksaa HATUSTA 14.95 euroa?! voi elämän kevät..
kyllä minullakin varaa olisi tuon verran hatusta maksaa, mutta ei onneksi tarvitse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on varaa maksaa niin mitä sitten? Onko se sulle ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja heh:on se vaan tyhmää maksaa liikaaAlkuperäinen kirjoittaja revi siitä:Miksen maksaisi? Olen maksanut jopa 30e hatustaAlkuperäinen kirjoittaja heh:siis meinaat oikeasti maksaa HATUSTA 14.95 euroa?! voi elämän kevät..