noin just.huutiksessa niistä maksetaan ihan älyttömiä hintojaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kirppiksellä ehkä 20 euroa, Huutiksessa 60-80 ?.
Mä sain 80 euroa käytetystä Reimatecistä missä oli jopa hieman kulumaaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Riippuu varmaan myös väristä eli onko jotain erikoisempaa. Kirppis 20-40e ja huutiksessa enemmänkin. Mutta kyllä ne huippuhinnat ovat usein "käyttämättömästä".
Ja minä olen noista hädin tuskin tuon maksanut uutena... Kun aina saa muksun vaatteista jotain alennusta, olkoon se stokkan tai sokoksen kuponkeja, kanta-asiakastarjouksia tai lastenvaateliikkeen teemapäiviä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä sain 80 euroa käytetystä Reimatecistä missä oli jopa hieman kulumaaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Riippuu varmaan myös väristä eli onko jotain erikoisempaa. Kirppis 20-40e ja huutiksessa enemmänkin. Mutta kyllä ne huippuhinnat ovat usein "käyttämättömästä".
Mäkään en maksanut siitä noin paljon uutenaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja minä olen noista hädin tuskin tuon maksanut uutena... Kun aina saa muksun vaatteista jotain alennusta, olkoon se stokkan tai sokoksen kuponkeja, kanta-asiakastarjouksia tai lastenvaateliikkeen teemapäiviä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä sain 80 euroa käytetystä Reimatecistä missä oli jopa hieman kulumaaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Riippuu varmaan myös väristä eli onko jotain erikoisempaa. Kirppis 20-40e ja huutiksessa enemmänkin. Mutta kyllä ne huippuhinnat ovat usein "käyttämättömästä".