Reimatecin haalarit rumia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

:0

Vieras
Siis kerta kaikkiaan, miten Reimatecin haalarit voivat olla niin rumia, varsinkin ne poikien haalarit. Tiedän, että se on hyvä haalari ja käytännöllinen, mutta eikö nyt vähän kauniimpia voisi tehdä, tulee ihan 80-luku mieleen niistä.

Olin eilen katsomassa kevätpukuja ja Reimatecin haalareissa tummansinisellä pohjalla joku kirkas neonväri ja pirun suolainen hinta, yök! Ostin sitten Lennen haalarin, että kehtaa edes ulos lähteä.

No rumia ne on minustakin.
Ja Lennen haalarissa kehtaa senkin puoleen mennä ulos, että eikö se oo yhtä kallis kun Reimatecci :D
Mun lapset joutuu kulkemaan puhtaasti ulkonäön perusteella valituissa vetimissä, joko kirpparilta tai Seppälästä :D (No kerran oli Lenne -70% ja se oli niin söpö et oli pakko ostaa)

Monta kertaa olen puistossa katsonut jotain lasta, että tuolla on joku 80-luvun kirppishaalari päällä, ja mitä vielä.. uusinta mallistoa oleva Reimatec. Tyttöjen haalarit ovat vähän hienompia, mutta ei kyllä säväytä niissäkään se tummansininen pohja ja pinkki yläosa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No rumia ne on minustakin.
Ja Lennen haalarissa kehtaa senkin puoleen mennä ulos, että eikö se oo yhtä kallis kun Reimatecci :D
Mun lapset joutuu kulkemaan puhtaasti ulkonäön perusteella valituissa vetimissä, joko kirpparilta tai Seppälästä :D (No kerran oli Lenne -70% ja se oli niin söpö et oli pakko ostaa)

Kyllä minäkin nyt jotain rotia haluan pitää jo puhtaasti ulkonäön puolesta. En siis halua ostaa kallista vaatetta pelkän käytännöllisyyden vuoksi. Selasin vielä niitä Reimatecin talvipukuja ja ainoastaan yhden olisin voinut laittaa lapseni päälle.

Rrrreima tec Lasssssie Tec TEC TEC TEC TEC TEC TEC! Vittu miulla on äp:n haalari TEC pojalla ja aion pittää jatkossakin sitä, vähän vaan jatkan joka talvi hihoista ja lahkeista, et repikee siitä!
Ja kehtoon viiä poitsun kylille. TEC!

Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:
Rrrreima tec Lasssssie Tec TEC TEC TEC TEC TEC TEC! Vittu miulla on äp:n haalari TEC pojalla ja aion pittää jatkossakin sitä, vähän vaan jatkan joka talvi hihoista ja lahkeista, et repikee siitä!

älä inise, Rimi

Alkuperäinen kirjoittaja naksu :
Ja se haalarin ulkonäkö on tärkein kriteeri????
Mä ainakin valitsen haalarin käyttötarpeen mukaan ja ominaisuuksien mukaan .

No mä valitsen kyllä ulkonäön. Pitäähän siinä haalarissa olla jonkinlainen kosteudenhylkiminen, mutta en mä mitään rumaa suostu ostamaan :x .

Näin. Toki kivat värit voi tulla plussana mut tärkeintä on et lasta ei palele eikä kuumota ja on muutenkin mukava olla, oli vaate sitten mikä tahansa.

No kuka käskee ostaa sitä tummansinistä. Ne onkin yäk, oli merkki Remu/Reima/Reimatec/Lenne/Jonathan/Ticket/Lassie/mikä vaan.

Mä ostinkin ihanan vihree-valkoisen takin ja mudan/ruskean väriset housut. Haalari taas oli turkoosi/ruskea. Ja tietty tätä juuri parjattua merkkiä....

Alkuperäinen kirjoittaja imi imi:

älä inise, Rimi

:flower: Ottakeehan vähän levolakkia niin rauhotutte! :p

Ei häikäse toisten haalarin TEC niin paljon silmään :p

Asennetta :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

No mä valitsen kyllä ulkonäön. Pitäähän siinä haalarissa olla jonkinlainen kosteudenhylkiminen, mutta en mä mitään rumaa suostu ostamaan :x .

Joo kukin tyylillään mä en taas ostais ns.nättiä haalaria jossa lapsi kastuu tai palelee helposti.

Yhteistyössä