Reimatecin haalarien väreistä kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Onkó reimatecin haalreissa tytöille muuta väriä kuin se punainen jossa yläosa ruskeaa ja sitten se joku beige jossa taas yläosassa vähän vaaleanpunaista?Kyse siis tämän talven malleista?Jos ei ole muita värejä niin taidan ostaa tänä talvena neidille Rasavil haalarin mutta ei näytä olevan niissäkään kovin hyviä värejä,joka haalariin on tungettu tuota ruskeaa/beigeä..

Alkuperäinen kirjoittaja -----:
Aina voi pyytää myyjää tilaamaan haalarin haluamallaan värillä.

Juu, jos sellaista väriä on ylipäätään valmistettu =)

Mä olen nähnyt vain noita kahta ap:n mainitsemaa väriä tyttöjen haalareissa tänä syksynä. Vauvamalleissa (isoin koko 98 cm) oli enemmän värejä, keltaista ainakin.

No eivät takuulla esim.sokoksessa tms rupea tilaamaan jotain tiettyä väriä jos joku yhden haalarin haluaa..Onko kenelläkään muuten kokemusta Remu haalarista?Onko se täysin vedenpitävä ja vastaako ominaisuudet reimatciä/rasaviliä?

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
No eivät takuulla esim.sokoksessa tms rupea tilaamaan jotain tiettyä väriä jos joku yhden haalarin haluaa..Onko kenelläkään muuten kokemusta Remu haalarista?Onko se täysin vedenpitävä ja vastaako ominaisuudet reimatciä/rasaviliä?

Remussa on alaosan saumat teipattu. Meillä on Remua välikausivaatteissa, ja käytännössä se on ihan sama asia kuin Reimatec, vaikka siitä ei olekaan teipattu kaikkia saumoja. Remu on ehkä kestävämpää kangasta kaiken lisäksi (näin mulle on väitetty, joku hankauksenkestoluku on kai Remussa suurempi).