Reimatecin baby-mallinen toppahaalari 3,5-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Moikka,

huutiksessa on yksi todella kaunis baby-mallinen talvihaalari kokoa 98cm. Mun tyttö on vielä vauva, joten mulla ei ole kokemusta, voiko n. 3,5-vuotiaalle laittaa vielä baby-mallista haalaria (eli sellainen, jossa vetoketju aukeaa alas asti ja leveähkö malli). Onko sellaisessa jo tuon ikäisen hankala liikkua? Pitääkö 3-vuotiaalle olla jo isompien malli?

Mitä mieltä te kokeneemmat olette?

Mun mielestä baby-mallinen sopii hyvin 3-vuotiaallekin. Mä käytin niin pitkään kun oli mahdollista ;) Vyötärömalli sopii paremmin silloin, jos äiti haluaa haalariin kasvunvaraa :D

Mä kyllä ostin jo 92 cm:n "normi" mallisena, kun mun mieletä se istuu päälle paremmin leikkiessä ja touhutessa. Mutta kai tolle baby 98:lle on menekkiä, koska sitä valmistetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä baby-mallinen sopii hyvin 3-vuotiaallekin. Mä käytin niin pitkään kun oli mahdollista ;) Vyötärömalli sopii paremmin silloin, jos äiti haluaa haalariin kasvunvaraa :D

Ai mä aattelen just toisinpäin.. Ap:lle: Eikös vyötärömalli olis kivempi jo ton ikäsellä?

Kiitos mielenpiteistänne!

Vaikea päätös:) Pojallani, joka on 2,5-vuotias on edelleen Reimatecin baby-mallinen vk-haalari ja sen olen kokenut käteväksi tuon pitkän vetskarin ansiosta.

Mutta makukysymyksiä ovat tosiaan!

Minusta juuri babymalliset haalarit on kaikkein nätimpiä!
esim ticket babybaggie tai baggie ja reimatecin babymallit.
ostaisin isommallekin mielummin niitä.
Minusta vyötärömalliset on yksinkertaisesti kamalia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä ostaisin juuriki tästä syystä vyötärömallin.. eli ostaisin koon joka on pikkuisen reilu, mut menee sit koko talven. Varsinkin jos veikkaa kahden koon välillä, ni ostaisin sen isomman.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Niin kauan olen ostanut Baby-mallin, kun kokoja on riittänyt. Ovat musta käytännöllisiä ja paljon paremman näköisiä.

peesi

nyt ticketin baby mallin syyshaalari kokoa 104 (lapsi 3,5v) kai se riippuu vartalon mallistakin mikä on käytännöllinen. vanhemmalla siirryttiin heti vauva ajan jälkeen vyötärö mallisiin!

Ap,jos sun lapsi on vasta vauva, niin et kyllä mitenkään voi tietää minkäkokoinen haalari on hänelle oikea 3,5v iässä??? voi olla hoikka lapsi,voi olla pitkä,tai lyhyt. en menisi noin etukäteen ostamaan monen vuoden päähän mitään talvihaalaria. Oma maku muuttuu...
Mut kukin tyylillään...

Joo, totta, että maku voi muuttuua..

Oletan, että haalari on sopiva (98cm), kun vauva on noin 3,5 vuotta.

Mutta tulin jo sellaisiin ajatuksiin, että jätän sen haalarin jollekin toiselle:)

Jos olisi kokoa 86, niin ottaisin epäröimättä:)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Ap,jos sun lapsi on vasta vauva, niin et kyllä mitenkään voi tietää minkäkokoinen haalari on hänelle oikea 3,5v iässä??? voi olla hoikka lapsi,voi olla pitkä,tai lyhyt. en menisi noin etukäteen ostamaan monen vuoden päähän mitään talvihaalaria. Oma maku muuttuu...
Mut kukin tyylillään...

mä ostan aina etukäteen seuraavan kauden vaatteet. Ei se ole niin vaikeata. Koskaan en ole ostanut väärlä kokoa. Jos lapsi kasvaa tasaisesti niin käyristä näkee kokoa...

Yhteistyössä