Reimateccien hinnoista tietävät, teille kysymys

• Viestiketjun aloittaja käteinen
  • Ensimmäinen viesti
käteinen
Heippa

Olen lähdössä Reimatecin tehtaanmyymälään ja mietin miten paljon kannattaisi varata rahaa mukaan. Mitä maksaa reimatec toppahaalari entä mitä maksaa reimatec plus toppahaalari?

hemi
Hinnat vaihtelevat aika paljon. Osa on vain hiukan halvempaa kuin kaupassa, mutta jo sinulle kelpaa poisto-osaston tavara ( mallikoot ( ainakin 80 ja 104), kakkoslaatu, vanhat värit) voit saada haalarin reippasti alle 50e ( halvimmat ostamani 20e). Ja kakkoslaadun haalareissa en ole huomannut mitään käytännön eroa muihin...
Lisäksi siellä on aika usein tarjouksia, varsinkin sesonkeihin liittyen. Kannattaa varata aikaa ja katsoa ja kierrellä. Itse aloitan tuolta poistopuolelta, sitten vasta siirryn muualle. Sieltä löytyy myös sisävaatteita (tutta) ja kenkiä (reima).
Kannattaa miettiä etukäteen, mitä tarvitaan seuraavan esim. vuoden aikana ja ennakoida...
Sekä Parkanosta että Kankaanpäästä löytyvät pankkiautomaatit kohtuullisen matkan päästä :)

käteinen
Ahaa... Kiva tietää että sieltä saa noinkin halvalla.

Haluaisin kuitenkin tietää vielä ainakin reimatec plussan normaalihinnan sillä naapuri hieman pyyteli mua semmoista katsomaan hänelle jä hälle ei kyllä kelpaa kakkoslaatu tms eli hän halua takuulla tän vuoden mallia jne

vieras
Varaa varuilta pari sataa sitä naapurin haalaria varten, riippuu paljon koosta ja mallista se hinta. Osa tuotteista maksaa siellä ihan täyden hinnan, jos ei ole alennusprosentteja käytössä, kesällä käydessä on ollut -30%. Kakkoslaadusta kannattaa ehdottomasti kysyä, mikä niissä on vikana (edellisen kauden väri ei ole vika, eikä niitä kakkoslaatuna myydä, alennuksessa voidaan kyllä myydä). Mallikappaleita voi saada tosi halvalla, mutta niillä ei ole minkäänlaista takuuta. Kannattaa katsella niistä halvalla myytävistä sisällä olevan pesulapun kulmia. Jos siitä on kulma napsaistu pois, niin kyseessä ei ole priima tavara ja Reimalle on turha tehdä niistä mitään valitusta.

vieras
Varoitus kakkoslaaduista: ovat välillä ihan toimivia, mutta välillä täysin susia. Esim. kankaan tekkipinnoituksessa oleva vika aihauttaa sen, etti haalari pidäkään vettä joka kohdasta. Samoin saumateippauksissa saattaa olla vikaa. Reimatecin kohdalla melkein suosisin ykköslaatua. Ainakin kalliimpien haalareiden kohdalla. Kauden ykköslaadun haalarit maksaa usein täyden hinnan tai ero on muutamia euroja.

Alkuperäinen kirjoittaja arvio:
muistaakseni talvihaalari plussat maksoivat normaalisti 159 euroa ja tecit 139 euroa.
Kympillä heittää nuo.Kankaanpäässä ainakin ovh hinnat oli kympin edullisemmat.Niistä -40%
Tai voipi olla jo enemmän.
Musta sanoivat että loppukuusta romahtaa hinnat vieläkin enemmän.

Tuo on aina ärsyttävää kun joku kaveri sanoo että tuo mulle kans...Sitten sitä koon ja mallin kyttäämistä.
Musta olis hyvä että kirjais lapulle koon ja mallin ja sitten sen vois törkätä myyjälle.

Meinaan kokemusta on.Tuo on niin valtava myymälä ja niitä pukuja ihan hujan hajan.
Sitten onko tää hyvä ja soitella ja kyselllä...Argh!! |O

Yhteistyössä