Reimatec talvihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rimpula

Vieras
Tarvittaisiin kokemuksia reimatecin talvihalareista. Ollaan ostamassa 1,3 vuotiaalle, todella liikkuvaiselle neidille haalaria. Tykkäisin että haalari menisi koko talven, mutta ei olisi kovin reilukaan kokonsa puolesta vaan sopiva, että siinä olisi helppo peuhuta. Tyttö on tällä hetkellä 78 cm ja viime vuonna ostettu reimatec 68 cm, joko oli tosi reilu viime talvena, menisi vielä ainakin alkutalvella päälle, mutta nyt haluaisin kyllä ostaa uuden haalarin. Eli kannattaako ostaa 78 senttiselle 74 cm vaiko 80 cm talvihaalari?

Minä ostaisin 80 cm:en. Poika 9 kk oli 8 kk iässä 76 cm ja 80 senttinen baby-mallinen reimatec on nyt just sopiva. En usko et meillä menee koko talvea. Mut sinuna tuon 80 senttisen, yli 1-vee ei enää kuitenkaan kasva niin nopsaan et sentään 86 tarviis ostaa :)

Joo varmasti 80 senttinen olis hyvä. Mä ostin meidän neidillen sen kokoisen ja on vielä vähän iso. Hän on n. 76cm. Lainaksi oltais saatu 86 senttinen mut tyttö hukkuu siihen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Joo varmasti 80 senttinen olis hyvä. Mä ostin meidän neidillen sen kokoisen ja on vielä vähän iso. Hän on n. 76cm. Lainaksi oltais saatu 86 senttinen mut tyttö hukkuu siihen =)

No, hukkuu varmaan, kun meidän 87 cm poika hukkuu 92 cm haalariin.

Yhteistyössä