Reima-tec kengät oli suuri pettymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin ne pojalle talveksi ja 2kk jälkeen niistä lähti lähes puolet pohjasta irti. Reima Oy:n mukaan kyseessä on ihan normaali kengänkulutus. Mitä vittua siis suomeksi sanoen. Edellinen Reima-tec kenkä ei pitänyt vettä. Pitäkööt tunkkinsa perkele.

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
Jos toi on normaalia nii sano heille et kysyt viel kuluttajan suojalta et onko, etköhän saa pian uudet kengät:)

Lähetin kengät sinne ja ne palautettiin liimattuna ja kerrottiin, että tämä on normaalia kulutumista. Postin sähköpostia sinne ja kerroin, että viesti menee eteen päin ja pitäkää kenkänne. Ei meillä ole ikinä lähtenyt muista kengistä pohja irti, vaikka kovalla käytöllä ovat.

Kyllä meillä on vettä pitäneet, mutta kieltämättä vähän kankean oloiset ihan jokapäiväiseen käyttöön. Toisina tai kolmansina kenkinä ihan ok ja kivan näköiset!

meillä kävi ihan samoin, oli 2kk käytössä sitten ei enää pitänyt vettä ja lisäksi pohjat irtosi.
Laitoin palautetta reimalle ja vastasivat että kengät voi lähettää asiakaspalautteena heille, että he tutkii mistä johtuu ja lähettää uudet tilalle jos valmistusvirhe.
Viestiini vastaaja sanoi ETTEI KUKAAN OLE ANTANUT KENGISTÄ VIELÄ REKLAMAATIOTA näin kun minä nyt mutta kehoitti siis minua tekemään näin.
VAstasinkin, että yleensä on niin että äidit ei valita missään muualla kun toisilleen esim puistossa.
Että HÄVETKÄÄ KUN ETTE VALITA REIMALLE asti!
siitä vasta voisi jotakin apua olla!

Nyt sisaret, reiman sivuille ja sinne palautetta antamaan, HOP ja HOP!

Miksi ihmeessä ylipäätään ostit toiset, jos ne ensimmäiset eivät pitäneet vettä? Meillä ei ole erehdytty ostamaan niitä, kun on rukkasista ollut sen verran huonoa kokemusta ja lapsen yksi kaveri selitti, ettei ne kengät pidä vettä. Hänellä oli sellaiset, kun ne tulivat markkinoille. Jäykiltäkin ovat aina vaikuttaneet. Mieluummin olen maksanut pikkuisen enemmän ja ostanut jotkut gore-texit, jotka oikeasti pitävät vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä teitä vaivaa ja muakin ottaa päähän no huonot kengät:
meillä kävi ihan samoin, oli 2kk käytössä sitten ei enää pitänyt vettä ja lisäksi pohjat irtosi.
Laitoin palautetta reimalle ja vastasivat että kengät voi lähettää asiakaspalautteena heille, että he tutkii mistä johtuu ja lähettää uudet tilalle jos valmistusvirhe.
Viestiini vastaaja sanoi ETTEI KUKAAN OLE ANTANUT KENGISTÄ VIELÄ REKLAMAATIOTA näin kun minä nyt mutta kehoitti siis minua tekemään näin.
VAstasinkin, että yleensä on niin että äidit ei valita missään muualla kun toisilleen esim puistossa.
Että HÄVETKÄÄ KUN ETTE VALITA REIMALLE asti!
siitä vasta voisi jotakin apua olla!

Nyt sisaret, reiman sivuille ja sinne palautetta antamaan, HOP ja HOP!

Valitin valitin. Lähetin kengät sinne Reimalle ja laitoin asiallisen viestin mukaan ja pyynnön tutkia kengät. Sieltä tuli takaisin ne kengät liimattuna ja lappu, jossa sanottiin, että tämä on normaalia kengän kulumista!

Soitinkin Reimalle asiakaspalautenumeroon. Sain sieltä osoitteen ja kehoituksen lähettää kengät heille. Kuulin kenkien myyjältä, että Reimalla on ollut ongelmia pohjien liimausen kanssa ja reklamaatioita on tehty. Minäkin tein, en saanut mitään. Olis nuo voinut liimauttaa suutarissakin

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
ai ne tekee kenkiäkin? joka päivä palstalta oppii jotain muuta. tähän asti oon luullu että ne tekee vaan pyhiä haalareita

Oletpa lapsellinen. Todella lapsellinen. Maksoin noista 29?. Ei mielestäni olleet kalliit ja pyhät. Olkoot tarjouskengät, ne oli uudet ja niiden olis pitänyt kestää edes yksi talvi.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Miksi ihmeessä ylipäätään ostit toiset, jos ne ensimmäiset eivät pitäneet vettä? Meillä ei ole erehdytty ostamaan niitä, kun on rukkasista ollut sen verran huonoa kokemusta ja lapsen yksi kaveri selitti, ettei ne kengät pidä vettä. Hänellä oli sellaiset, kun ne tulivat markkinoille. Jäykiltäkin ovat aina vaikuttaneet. Mieluummin olen maksanut pikkuisen enemmän ja ostanut jotkut gore-texit, jotka oikeasti pitävät vettä.

Viime vuoden nauhamalli ei ole jäykkä. Edellinen oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ai ne tekee kenkiäkin? joka päivä palstalta oppii jotain muuta. tähän asti oon luullu että ne tekee vaan pyhiä haalareita

Oletpa lapsellinen. Todella lapsellinen. Maksoin noista 29?. Ei mielestäni olleet kalliit ja pyhät. Olkoot tarjouskengät, ne oli uudet ja niiden olis pitänyt kestää edes yksi talvi.

älä hikeenny. jos mä en oikeesti tienny että ne tekee kenkiäkin.

ja toi pyhä sana tulee siitä, kun harva se ilta täällä on avauksia aiheesta että joku hoitotäti on tehnyt karmivan virheen lykätessään upo-uudet reima-tecit kuivauskaappiin:D

Jaa. Meni ohi silti. En ymmärrä, mutta jotenin haiskahtaa, että ei ehkä tarvikaan.=)

Yhteistyössä