reilusti ylipainoiset

  • Viestiketjun aloittaja tuttipullo
  • Ensimmäinen viesti
Täälläkin yksi pullukka kilojensa kanssa huokailee. Tosin nyt olen 32 raskausviikoilla, joten laihduttamista ei voi harkita. Kiertää voisi tietenkin herkut, eikä ne ihan niin nyt ole maistunutkaan, mutta silti. Hoh hoh, kun ei aina tarvitseisi painon kanssa tuskailla. Laihtuisi sillai huomaamatta, mutta mun kilot on niin tiukassa, ettei edes vauvan syntymä niitä juuri tiputa. Kaikki jää ja epänaisellisesti mahaan, yök!

Tsemppiä muille
 
kyllä. tuolla sokeriklubilla näitä kiloja tiputellaan. on lähtenyt jo 8-9kg, mutta elopainoa (158cm lyhyt) vielä on jäljellä 75kg, ja ainakin 15 pitäisi saada pois. Olen kyllä raskaana, joten seuraavan viiden kilon pudotus tulee olemaan tuskainen, mutta varmaan aika nopea :LOL: eli synnytys. Lääkärin määräyksestä ruokavaliolla näin raskauden aikana (raskausdiabetes).

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 16:19 DA CAPO HARMAANA kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun ja asustelen Espoossa... Ei olis ketään laihudutuskaveria joka raahaisi minut ulos täältä vaik väkipakolla!!!! \|O :kieh:
Mie voin raahata, mutta vasta tuossa joulun jälkeen kun alan olla itse semmosessa kunnossa... :D (esikoisen la 23.10...)
En kyllä taida olla lainkaan ylipainoinen, mutta mie oon hyvä tsemppaaja :)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 09:28 Miracle- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 16:19 DA CAPO HARMAANA kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun ja asustelen Espoossa... Ei olis ketään laihudutuskaveria joka raahaisi minut ulos täältä vaik väkipakolla!!!! \|O :kieh:
Mie voin raahata, mutta vasta tuossa joulun jälkeen kun alan olla itse semmosessa kunnossa... :D (esikoisen la 23.10...)
En kyllä taida olla lainkaan ylipainoinen, mutta mie oon hyvä tsemppaaja :)
No, minä liityn seuraan sitten myöhemmin ensi keväänä, kun tuo kakkonen on syntynyt (la 16.06.2006) :wave:
 
Lopenmamma
:wave: Täällä myös uskaltautuu ilmoittaa että lukemat;166cm 83kg
alkupaino oli 86kg,että 3 tiputettu,mutta viellä pitäisi 7kg tiputtaa,ja ihan lääkäri käski tiputtaa,kun niin korkea verenpaine. :/
Mutta onneksi on ensikesään asti aikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 16:49 Wimma ja pamaus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 09:28 Miracle- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 16:19 DA CAPO HARMAANA kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun ja asustelen Espoossa... Ei olis ketään laihudutuskaveria joka raahaisi minut ulos täältä vaik väkipakolla!!!! \|O :kieh:
Mie voin raahata, mutta vasta tuossa joulun jälkeen kun alan olla itse semmosessa kunnossa... :D (esikoisen la 23.10...)
En kyllä taida olla lainkaan ylipainoinen, mutta mie oon hyvä tsemppaaja :)
No, minä liityn seuraan sitten myöhemmin ensi keväänä, kun tuo kakkonen on syntynyt (la 16.06.2006) :wave:

Pitääköhän tuo LA ihan paikkaansa, jos se todellakin 16.6. hedelmöitystäkään ei ole vielä tapahtunut..
 
Ilmoittautuu :wave:
Reilusti on painoa liikaa, painoa pitäis tiputtaa kun oli viimeisimmässä raskaudessa raskausdiabetes ja on sukurasite myös. Olis vaan se kaveri jonka kanssa lähteä liikkumaan, yksin on niin tylsää :/
 

Yhteistyössä