Reilu puolet lomasta jäljellä ja tuntuu ettei ole päässyt tekemään oikein mitään :/

Sanokaa mitä sanotte mutta ei minua huvita tuolla sateessa kökkiä tai lähteä puuhamaahan synkistelmään ilmoja. Enpäs muista koska vastaavaa kesää olisi ollut.
Kaikki "kivat" mitä voi vesisateella sisällä tehdä on nyt tehty ja nyt alkaa todella tökkiä. Joka ilta surffaan ja mietin mitä sitä keksittäisiin.

Olisi tarvinnut vaan ottaa joku äkkilähtö mutta nyt alkaa olla jo liian myöhäistä.

Oliko se niin että Vaasassa vai Naantalissa paistaapi aina aurinko? :D
 
"Annika"
Jaa en tiiää, mihin ikinä me mennäänkiin niin vettä sataa. Äkkilähdön kyllä ehditte saada mutta ne ei oo kovin halpoja kunkelit on mitä on.

Me on uitu ku pöhlöt, kylpylöissä, uimahalleissa jne, käyty kirjastossa, vietetty sitä laatuaikaa lasten kanssa, eli luettu niitä kirjastonkirjoja, pelattu lautapelejä, leikitty, tehty palapelejä jne.. Jos huomenna edes vähän sade taukoaa niin mennään mustikkaan, eväät mukaan ja vietetään kiva päivä metsässä..

Täytyy vaan rukata niitä tavoitteita vastaamaan vallitsevia olosuhteita. Mullaki ol vielä 2vko sitte samanlainen ahdistus, nyt oon keksin että sitä laatuaikaa voi viettää sisälläki..
 
"Piaf"
[QUOTE="Annika";26753583]Jaa en tiiää, mihin ikinä me mennäänkiin niin vettä sataa. Äkkilähdön kyllä ehditte saada mutta ne ei oo kovin halpoja kunkelit on mitä on.

Me on uitu ku pöhlöt, kylpylöissä, uimahalleissa jne, käyty kirjastossa, vietetty sitä laatuaikaa lasten kanssa, eli luettu niitä kirjastonkirjoja, pelattu lautapelejä, leikitty, tehty palapelejä jne.. Jos huomenna edes vähän sade taukoaa niin mennään mustikkaan, eväät mukaan ja vietetään kiva päivä metsässä..

Täytyy vaan rukata niitä tavoitteita vastaamaan vallitsevia olosuhteita. Mullaki ol vielä 2vko sitte samanlainen ahdistus, nyt oon keksin että sitä laatuaikaa voi viettää sisälläki..[/QUOTE]

Olkaa onnellisia että lapsenne ovat noin isoja. Me kökittiin 5 päivää kaatosateessa uhmaikäisen taaperon kanssa minikokoisessa mökissä, ja raahustettiin kuriksissa märkien mustikanvarpujen keskellä. Siinä menikin sitten leijonanosa meikäläisen lomasta. Ulkomaille ei ollut varaa tänä(kään) vuonna lähteä.

Mutta on meille osunut muutama rantapäiväkin. Tuo vajaa viikko sadetta vaan harmittaa kun on vain muutama viikko lomaa. Ja nyt se loma on loppu. Minkäs teet...
 

Yhteistyössä