Rehellisiä mielipiteitä kaivataan

• Viestiketjun aloittaja manni2
  • Ensimmäinen viesti
manni2
onko tällainen sormusyhdistelmä liian pramea/liian koristeellinen, vai oisko hyvä valinta? Keskimmäinen timanttihässäkkä saattaa olla leveämpi rivi pienempiä timantteja kylläkin.

http://i447.photobucket.com/albums/qq191/Manni06_08/IMG_1158.jpg

Mun mielestä toi ei ole kyllä mistään kohtaa pramea vaan enneminkin pliisu. Eli ei todellakaan ole pramea...mutta ei mielestäni hyvä valintakaan. Mutta eikös se ole pääasia, että sormusten kantaja tykkää :)

bb
Ihan hyvännäköinen yhdistelmä, vaikkei minun tyyliä olekaan. Onhan tuo tosi perinteinen yhdistelmä, mutta toisaalta perineteinen on monesti mieleinen vielä kymmenienkin vuosien päästä toisin kuin se persoonallinen ehkä. Sitä vain ihmettelen että miksi kolme sormusta?

Pilviini harmaana
Mulla itsellä on vain yksi sormus. Sopii mulle paremmin, koska se on semmoinen kalevalan leveä sormus, johon ei toinen sopinut yhdistelmäksi. En siis itse laittaisi vastaavaa, vaikka se siistiltä näyttääkin :)

-----------------------
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -----------------------------:
Mitäänsanomaton...Tylsä.
Itse haluaisin massasta poikkeavan rinkulan =).
No heitäppä joku sellainen, niin katsotann mikä on persoonallinen...
Ei ole kuvaa =). Mitä luultavammin mensisin jonkun korusuunnittelijan juttusille, jos vihkisormusta olisin vailla ja mietittäisiin joku juuri MINUN tyylinen sormus =).

Yhteistyössä