Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?

• Viestiketjun aloittaja Janna.
  • Ensimmäinen viesti
43v äiti
Lapsena minua kiusattiin poikkeavuuteni takia, mutta teini-ikäisenä aloinkin yhtäkkiä saada runsaasti positiivista huomiota pojilta, jopa niiltä entisiltä kiusaajilta. Sama on jatkunut koko aikuisiän ja kun on kuullut jatkuvasti kehuja ulkonäöstä, niin pakkohan se on uskoa, että siinä on jotain perää.

Peyote
Tää on taas näitä ansoja, et jos vastaa joo, niin joku alkaa haukkua ja sitä jatkuu sitten viikkoja tai kuukausia.

Pitäisi määritellä mitä tarkoitetaan keskimääräisellä.

"Jenis"
[QUOTE="vieraana";29929818]En, koska elämässäni on tärkeämpiä ja syvällisempiäkin asioita, kuin ulkonäköseikat.[/QUOTE]

:D Niin varmaan kaikkien muidenkin elämässä, mutta harva meistä täällä silti silmät kiinni kulkee ;)

Missään nimessä en ole keskivertoa kauniimpi vaan hyvin keskiverto pampula. Tätä pärstää ja kroppaa on tullut kannettua 43 vuotta eikä näissä nyt mitään isompaa vikaa ole

Pidän itseäni kauniina, mutta niin pidän myös monia muita. En osaa sanoa, mikä olisi keskivertoa kauniimpaa -- kauniita ihmisiä on niin monenlaisia. En siis vertaa itseäni muihin enkä muita itseeni, en enää tässä iässä. Joskus teininä toki ja vähän päälle parikymppisenä... mutta en enää, vaikka kolmeenkymppiinkin on vielä matkaa.

"vieraana"
[QUOTE="Jenis";29929843]:D Niin varmaan kaikkien muidenkin elämässä, mutta harva meistä täällä silti silmät kiinni kulkee ;)[/QUOTE]

En katso tarpeelliseksi muokata itseäni muita varten. Jos ulkonäköni ei miellytä tällaisena, on se vain ja ainostaan silloin sen "katsojan" päänsärky, ei minun.

En pahemmin vertaile itseäni muihin ja näen ympärilläni jatkuvasti upean kauniita naisia. Heitä on ilo katsella :).

Mutta oma itsetuntoni on parempi kuin koskaan ennen. Viihdyn vallan mainiosti itseni kanssa ja sekös ilahduttaa :).

jaa niin se ikä: vielä muutaman kuukauden 36-vuotias.

Viimeksi muokattu:
En pidä, eikä pidä kukaan muukaan. Olen varsin tavallisen näköinen, ikäiseni näköinen, lyhyehkö, pyöreä, keski-ikäinen.

En erityisemmin tavoittele kauneutta, kauniita ihmisiä on kyllä ihana katsella.
Mutta minä olen ihan sellainen halpismarkettitapetista kevyesti repäistyä mallia.

Yhteistyössä