Rehellisesti: Oletko juonut raskaana ollessasi alkoholia, silloin kun et vielä tiennyt olevasi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Uutena vuotena autuaan tietämättömänä hedelmöityksestä join, jos en nyt ihan perseitä niin humalaan kuitenkin. Loppiaisena anoppilassa vietettiin saunailtaa ja otettiin olutta, jossain vaiheessa tuli semmonen olo että "entä jos?" kun menkat oli siinä vaiheessa viikon verran myöhässä.
Loppuillan tyhjentelin sitten kaljatölkkejä salaa lavuaariin, ei haluttu herättää mitään epäilyksiä kun itelläkin oli vaan semmonen tunne siinä vaiheessa.
Seuraavalla viikolla kotona plussattiin :)

[QUOTE="leila";24460068]oletko ylpeä itestäs?
kiva odotella onko lapselle tullut jotain juomisestasi,kun oireet voivat näkyä vasta lapsen mentyä kouluun...olette te nykynuoret oikeasti todella TYHMIÄ.[/QUOTE]

Poika on 11v. ja mä olen 41v. Join tosi vähän 2 kertaa koko raskauden aikana. Poika on terve. Äläkä rupea siinä nimittelemään.

[QUOTE="juuei";24459788]No en todellakaan juonut alkoholia sinä aikana kun lasta yritettiin, eli 9 kk.

Olen ihan hämmästynyt että näin yleistä on viinan juonti vaikka raskaus on mahdollinen. Ei helevetti naiset.[/QUOTE]

Naisten pitäis kaiketi olla juomatta koko hedelmällinen ikänsä, tai olla puoli vuotta selibaatissa ennenku käy kännäämään?

Yhteistyössä