Rehellisesti: Oletko juonut raskaana ollessasi alkoholia, silloin kun et vielä tiennyt olevasi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En sillon kun en vielä tienny raskaanaolosta,mutta ihan tietoisesti raskaana ollessa join pari kertaa. n puoli pulloa siideriä. Normaalistikin juon sen ½-1 pulloa siideriä silloin tällöin (harvoin useammin kun kerran kuussa),hyvinhyvin harvoin enempää.

"Vieras"
Kyllä, olin juonut jonkun verran. En nyt muista enää tarkemmin, mutta sen verran kuitenkin huoletti, että kävin lääkäriltä kyselemässä, että onko syytä huoleen. Sai minut vakuutettua olemaan huoleti. En muuten ole todellakaan juonut raskauden aikana tipan tippaa.

Teetupa
Join häidemme kunniaksi sekä lähes joka ilta seuraavan viikon aikana, jonka vietimme reissussa (ulkomailla asuvia kavereita tavattiin ja oli juhlakausi muutenkin). En mä nyt perseitä vetänyt, mutta olin varmaan useana iltana humalassa. Reissun viimeisinä päivinä olis pitänyt menkkojen alkaa, ja oireetkin oli selvät, mutta olinkin sitten raskaana.

"heh"
[QUOTE="vieras";24451560]En. Pillerit kun jäi niin joka kerta yrityksen jälkeen olin kuivin suin seuraaviin menkkoihin asti.[/QUOTE]

Minäkin tein näin meidän yrityksen aikana (puolitoista vuotta), mutta juuri siinä kierrossa kun sitten raskauduin niin vedin kunnon kännit juuri ovuloinnin aikana (en tiennyt että ovuloisin ilman lääkkeitä) sekä kahtena seuraavana viikonloppuna.

"sama"
Join häidemme kunniaksi sekä lähes joka ilta seuraavan viikon aikana, jonka vietimme reissussa (ulkomailla asuvia kavereita tavattiin ja oli juhlakausi muutenkin). En mä nyt perseitä vetänyt, mutta olin varmaan useana iltana humalassa. Reissun viimeisinä päivinä olis pitänyt menkkojen alkaa, ja oireetkin oli selvät, mutta olinkin sitten raskaana.
Sama täällä, ennen rv4, 6 kerta humalassa.

Miten sinun lapsi voi?

Yhteistyössä