Rehellisesti! Minun mieleni tekee munaa!

Paatunut Parahdus

Aktiivinen jäsen
12.09.2008
7 370
-5
38
Kysymys kuuluukin? Mites se nautitaan? Kokonaisena vai rikottuna, survottuna vai vatkattuna, lisukkeilla vai ilman? Pistetäänkö öljyä kyytipojaksi vai pistetäänkö joukkoon sitä ehtaa tavaraa eli voita? :xmas: Mitä tehdä munista ja mikä on juuri tähän tilanteeseen oikea tapa nauttia iltamunanen? :xmas: Ja saa kai munaa nauttia mihin aikaan tahtoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:
Suosittelen munavoita

Voi munavoi vieköön. Se olisi kyllä kieltämättä hyvää. Siinä saa munaparka ainakin kunnolla kyytiä. Mutta jostain syystä olen niin anaalinen, että tahdon munavoini nautittavan karjalanpiirakoiden päällä. :p Jotain oleellista siis puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:
Suosittelen munavoita

Voi munavoi vieköön. Se olisi kyllä kieltämättä hyvää. Siinä saa munaparka ainakin kunnolla kyytiä. Mutta jostain syystä olen niin anaalinen, että tahdon munavoini nautittavan karjalanpiirakoiden päällä. :p Jotain oleellista siis puuttuu.

Joensuun torilta niitä saa

Yleensä paistettuna, ja keltsu rikottuna, molemmin puolin paistettuna. Suolaa ja pippuria mausteena. Joskus kuitenkin tekee sellasta oikein kovaa ja kokonaistakin mieli, yleensä sellaisen laivan aamupalalla suuhuni hotkaisenkin :D

Mmmm... yrteillä maustettua munaa voissa paistettuna ja paahdetun leivän päällä. Ou mai! Mullahan on kaksi täydellistä leipäviipalettakin tohon hommaan. Mä lähren nyt munalle, mutta palajan, kunhan vain kylläiseksi asti saan itseni nautiskella. :wave: :wave:

vastahan se oli munasesonki. oli suklaamunaa, yllätysmunaa, pienenä ja isona. Mutta kyllä mäkin tykkään eniten siitä aidosta. Mutta en mä enää jaksa vatkailla. ehkä aamulla sitten.

Yhteistyössä