Rehellisesti; Kuinka moni täällä kaipaa joskus piiskaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Ina"
  • Ensimmäinen viesti
Puolisolta olen tainnut joskus pyytääkin, mutta piiskaus ei muistaakseni tuonut mitään "lisäarvoa" touhuun ja jäi kokeiluksi..

Sukulainen jos piiskaisi, katkaisisin välit. Tuntematon jos piiskaisi, hän saisi selitellä tekosiaan poliisisedän kanssa..
 
"Lila"
[QUOTE="Lila";22765942]Se olisi kyllä heti poliisiasia, jos joku kaivaisi minun läsnäollessa piiskan esiin. :D[/QUOTE]

Heh heh. Hyvä juttu. =) Piiskaaminen Ei ole mun repertuaarissa, sehän sattuukin. Yöks! Kyöks! :mad:
 
Kaisa-yökyynikkoavautuja
Minä kaipaan aina sillon piiskaa kun kävelen ulkona ja 10-16.wee kaupunkilaispenskat alkaa haistattelemaan ja uhoamaan isoilla V:llä. Silloinkin kaipaan piiskaa kun näen alle kymmenvuotiaita jotka pompottaa vanhempiaan 6-0 ja hiljenee vasta sitten kun ne on lahjottu kaikella mahdollisella. Surullisinta on se että olen vasta parikymppinen eli ei siitä niin pitkä aika ole kun itse olin "teini"

Viisaistelijoita heitetään kengällä.

Ja niiltä jotka loukkaantuivat tästä tekstistä pyydetään jo valmiiksi anteeksi että tulisi parempi mieli :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miehensä vaimo;22766046:
Niin, harvalla on mies, joka oikeasti uskaltaa käskeä hakemamaan piiskan pusikosta, kun olet kiukutellut sille koko päivän.
Mä en koskaan kiukuttele miehelle, en koko päivää enkä paria tuntia päivästä!

Kerään suuttumusta pitkin matkaa (jos aihetta on) ja sitten kerran puolessa vuodessa räyhään viisi minuuttia tavalla, joka on lähellä helvetin tulta. Jos mies vielä sen jälkeen suostuu samassa taloudessa kanssani asumaan, hän saa sen jälkeen nauttia taas seuraavat puoli vuotta äärimmäisen kiltistä ja leppoisasta vaimokkeesta. :saint:
 
"Odottelija"
Olisihan se melkoinen extreamkokemus, jos joutuisi piiskatuksi. En kyllä kehtaisi poliisille kertoa, ilmeisen häpeissäni olisin, jos sellaiseen tilanteeseen joutuisin. Tosin kaverille täytyisi antaa melkoiset pisteet moisesta tempusta, meikäläinenkään ei ole ihan heikommasta päästä.
Elikkä seikkailu mikä seikkailu.
 
Seikkailija
Ei kai tuo ihan mahdoton ajatus olisi, piiskaajaan kohdistuisi tietenkin odotuksia. Saisi olla siisti keveri ja sen verran papua, että ei alkaisi hävettää moiselta selkäsaunan saanti. Yleisönä saisi olla vain sellaista porukkaa, joka ei minua tuntisi. Vielä jos tapahtumasta maksettaisiin palkkaa, niin mikseipä onnistuisi.

Jos homma hoidettaisin kahdenkesken salaisessa paikassa leikkimielisenä visailuna, niin silloin olisin vapaaehtoisena etunenässä paikalle saapumassa.
 
Just tossa männäpäivänä jouduin oikein pyytämään.
Naapurin teinityttö mulle pyynnöstä piiskaa tarjosi, ja otin vastaan.

Ja kyllä, jo tuli poniin niin maan perkeleesti vauhtia, mikä onkin ihan hyvä kun sillä on niitä liikakilo-ongelmia.

Muuhun tarkoitukseen en näe kyllä piiskaa omassa arjessani (tai juhlassakaan) käytettävän.
 
"vieras"
Kuulostaa hupaisalta :D Tulis hysteerinen naurukohtaus, jonka loppumista pitäisi piiskaajan odotella ja uusi yritys, josta seuraisi lisää hysteeristä naurua ja kikatusta.
Siis ei. :)
 
"Minna"
Rehellisesti, en ollenkaan.

Assosioutuu kyllä niin vahvasti lapsuudenkokemuksiin, ja siihen miltä tuntuu nahkavyö, remmipuoli tai sitten ei, kun sitä hakataan täysillä paljaalle iholle. Ei mitään kiksejä tuollaisesta, mä sain jo lapsena riittävästi sadismia ja alistamista osakseni, kiitos.
 

Yhteistyössä