Rehellisesti? Jos vauva huutaa autossa,niin otatteko pois kaukalosta ja anntte tissiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Siis jos mies ajaa ja vauva alkaa huutaa nälkää kesken ajon niin otatteko pois turvakaukalosta tissille? Siis teen teistä lsilmon jos teette noin,lapsi pitää olla turvavöissä ja oikeassa turvavälineessä!!!

Rehellisesti, en todella ota pois kaukalosta jos auto on liikkeellä. Joskus oon työtäny tissin suuhun vaikka on kaukalossa kun ei oo ollu mahdollisuutta pysähtyä :)

[QUOTE="vieras";25965678]Rehellisesti, en todella ota pois kaukalosta jos auto on liikkeellä. Joskus oon työtäny tissin suuhun vaikka on kaukalossa kun ei oo ollu mahdollisuutta pysähtyä :)[/QUOTE]

no on sulla pitkät tissit

Jos mies ajaa ja lapsi kaukalossa takapenkillä, niin itse keskipaikalla vöissä voi imettää auton liikkuessa. Jos näin ei ole, niin auto seis ja siirryn itse takapenkille lapsen viereen tai siirrän kaukalon etupenkiltä viereeni taakse. Tai sitten imetystauko. Tai sitten lapsi saa huutaa kotiin/seuraavaan pysähdyspaikkaan saakka -> tämä toki riippuu siitä meneekö sinne ajamiseen 2 minuuttia vai 2 tuntia...

mutta muistan joskus istuneeni keskellä vöissä, lapsi oikealla puolellani kaukalossa. Ja imettäneeni vauhdissa. Hyvin onnistui. Jos ei onnistunut niin auto pysähtyi. Ja auon paikka.KOSKAAN ei lasta huudatettu autossa. Aina ehdittiin ajoissa perille... Nythän viihtyvät sikäli hyvin vaikka Välillä huutavatkin kun keskenään tappelevat.

En. Sen sijaan joko 1) pysähdymme ja imetän vauvaa tai 2) pitkällä reissulla istun jo valmiiksi lapsen vieressä, ja pitäen kaikki turvalaitteet kiinnitettyinä niin imetän sitä kaukalossa olevaa lasta samalla ku joku ajaa. Ei yhtä turvallista ku suoraan istuminen, mutta en mä lastani huudata tuntikaupalla vain siksi, että on 0,00000147 promillen riski kolariin. Ja motarilla ei kyllä enää ole kauheasti väliä sillä, että missä asennossa siellä on, kuolema korjaa kyllä jos yli satasella vetää kallionseinään vaikka kuinka olis hienot turvalaitteet. Ihan laiskuuttani vaan en jaksa irroitella vöistä, vaan imetän kaukalossaolevaa lasta ;)

[QUOTE="huh";25965737]mutta muistan joskus istuneeni keskellä vöissä, lapsi oikealla puolellani kaukalossa. Ja imettäneeni vauhdissa. Hyvin onnistui. Jos ei onnistunut niin auto pysähtyi. Ja auon paikka.KOSKAAN ei lasta huudatettu autossa. Aina ehdittiin ajoissa perille... Nythän viihtyvät sikäli hyvin vaikka Välillä huutavatkin kun keskenään tappelevat.[/QUOTE]

.

Joskus olen ottanut, tai sitten imetän niin, että vauva on kaukalossa.
(Joo, mun tissit on superpitkät :xmas:)

Useimmiten kyllä ajan itse, eli pysähdyn imettämään jos tarve vaatii.

Jos vauva on huutanut ollaan pysähdytty imettämään, vaihtamaan vaippa yms. Jos huuto on jatkunut on saanut huutaa. Jos on huuto mennyt ihan mahdottomaksi tai jatkunut pitkään on pysähdytty uudestaan. Ei olla koskaan irrotettu kaukalosta ajon aikana!

[QUOTE="vieras";25966264]Pysähdyin ja menin imettämään. Vauhdissa olisi ollut vähän vaikea imettää, kun olin aina se kuski, sillä olen perheemme ainoa kortillinen.[/QUOTE]

paitsi jos on tarpeeksi pitkä tissi ja lapsi kaukalossa kuskin takana; senkun vaan heittää tissin olan yli ja imettää :D ;)

Yhteistyössä