Ja pakko lainata omaani, olen ollut 3½ vuotta parisuhteessa että nämä 24 miestä ovat siltä väliltä kun ikää oli 12-18v.Alkuperäinen kirjoittaja diiinahhh:En häpeä, mutta en ole ylpeä:
21v.
Nainen
n. 25 miestä käyty läpi!
Ja pakko lainata omaani, olen ollut 3½ vuotta parisuhteessa että nämä 24 miestä ovat siltä väliltä kun ikää oli 12-18v.Alkuperäinen kirjoittaja diiinahhh:En häpeä, mutta en ole ylpeä:
21v.
Nainen
n. 25 miestä käyty läpi!
1Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Kaikki joilla vain 1 kumppani on VARMUUDELLA lestoja
Ja mistä sä sen tiiät?Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Kaikki joilla vain 1 kumppani on VARMUUDELLA lestoja
jos on samaa sukupuolta, niin yhdyntä ainakin on mahdoton.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Miten sukupuoli yhteys määritellään?
Minkä ikäisen miehen kanssa olit kun olit 12-vuotias? Järkyttäävää! Toivottavasti omat lapsesi eivät seuraa jalanjälkiäsi.Alkuperäinen kirjoittaja diiinahhh:Ja pakko lainata omaani, olen ollut 3½ vuotta parisuhteessa että nämä 24 miestä ovat siltä väliltä kun ikää oli 12-18v.Alkuperäinen kirjoittaja diiinahhh:En häpeä, mutta en ole ylpeä:
21v.
Nainen
n. 25 miestä käyty läpi!