Reginan "sulhanen" Seppo...mistä se on tuttu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Niin siis tuo Sinkkuäidille sulhanen. Tuo Seppo on salettiin jostain tuttu. Joko mä olen tavannut ja puhunut sen kanssa jossain tai sitten se on ollut jossain telkkariohjelmassa. Veikkaan jälkimmäistä. AUTTAKAA MUA IHMISET KUN NIIN VAIVAA MIELTÄ |O |O

http://www.nelonen.fi/sinkkuaidit/reginan_sulhaset.html#seppo

Oliskohan se ollut kisaajana Tuntemattomissa joskus... Hitto kun mulla on ihan selkeä muistikuva kaverista mutta ei vaan lamppu välähdä. ÄRSYTTÄVÄÄ |O |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja arvaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaaja:
Olisko ollu Suomen Diilissä,ainakin samantyylinen mies oli siinä...jos kukaan vielä kehta tunnustaa katsoneensa sarjaa :D

Eikö ollu tuo?

Hitto kun ei mulla tulee ahaa-elämystä siitäkään. Ja mä katsoin kyllä ohjelmaa.

Voi se silti olla tuokin..tai sitten se Leijonankita. Hitto vie |O

Kun mä näen sen vielä sieluni silmin sellaisena hymyileväisenä ja miellyttävän rauhallisena kaverina. Ja ihan hauskana.

Enkä oo siis ainuttakaan jaksoa tuota ohjelmaa katsonut, eli mielikuvat on siitä aiemmasta telkkariohjelmasta...mikä ikinä se sitten olikin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö se ollu hakenu siihen huippukokki-ohjelmaan? En oo kattonu (onko ees vielä alkanukaan), mut jos se ois ollu kisaamassa siinä...

Mutta ei se voi tuokaan olla. Kun en oo nähnyt tuollaista ohjelmaa, en edes mainoksia...

Yhteistyössä