Re: Kulttuurit kohtaavat

• Viestiketjun aloittaja AIDS VAARA!
  • Ensimmäinen viesti
AIDS VAARA!
1997, Suomessa ""opiskelevilta"" afrikkalaismiehiltä, normaalin terveystarkastuksen yhteydessä, otettiin verinäyte,.1 /3, 35%:a afrikkalaisista kantoi elimistössään TAPPAVAA immuunikato VIRUSTA !Mutta, Suomen terveysviranomaiset EIVÄT uskaltaneet JULKAISTA tutkimutulosta! Koska tuloksen PELÄTTIIN aiheuttavan ""DISKRIMINAATIOTA""! Muuten, jopa Ruotsi on alkanut karkottaa AIDSIA kantavia afropoikia...,-MILLOIN SUOMI?!

AIDS VAARA!
1997, Suomessa ""opiskelevilta"" afrikkalaismiehiltä, normaalin terveystarkastuksen yhteydessä, otettiin verinäyte,.1 /3, 35%:a afrikkalaisista kantoi elimistössään TAPPAVAA immuunikato VIRUSTA !Mutta, Suomen terveysviranomaiset EIVÄT uskaltaneet JULKAISTA tutkimustulosta! Koska tuloksen PELÄTTIIN aiheuttavan ""DISKRIMINAATIOTA""! Muuten, jopa Ruotsi on alkanut karkottaa AIDSIA kantavia afropoikia...,-MILLOIN SUOMI?!

kykkäkyllä
Pitäähän se paikkansa, että kannattaa käyttää kumia jos on ""niissä hommissa"" mustan miehen kanssa. Olihan sillä yhdellä mustalla muusikollakin se tauti ja tartutti muutamalle tyttöselle.

Totuus esiin!
Who, AIDS frekvenssi: etelä-afrikka 34%, botswana 35% malawi 30% tanzania 22% zambia 20% etiopia 18% kenia 16% ghana 13% nigeria 9% namibia 27%, 15-49-vuotiaista! Kantaa elimistössään TAPPAVAA virusta! Terveisin Elli ja Mobuto Mugabe- Hiv-positiiviset!

Onks mulla tauti
Mä tapasin eilen kaupungilla mustia kundeja. Ne tarjos mulle jotain mustaa juomaa. Seuraavaks mä muistan, ett mä makasin alasti likasella patjalla. Ja nää mustat oli kaikki mun kimpussa! Yhel niil oli naamas ja käsis sellasii pahanhajuisia pahkuroita. Kun yritin vastustella, ne löivät mua ja uhkasivat tappaa valkosen huoran! Ne raiskas mut myös anaalisesti ja kaato mun sisälle jotain polttavaa nestettä! Mä olin aivan varma ett ne tappaa mut! Ku ne lähti käymään jossain mä pääsin karkuun. Nyt mä pelkään mennä ulos jos ne mustat kundit näkee mut nii ne voi tappaa! Poliisilkaan ei ehkä kantsi mennä-ne mustat vaan nauroi ,ettei Suomen poliisi niille mitään mahda! Pelottaa vielä ett sainko mä jonki pahan taudin..., Help me riitta 15v.

vanha tilasto
Et sitten yhtään vanhempia tilastoja onnistunut löytämään?
Minulla oli 90-luvulla opiskellessa muutamia afrikkalaisia opiskelutovereita, heidät komennettiin (YTHS) käymään joka vuosi verikokeissa tuon ""riskin"" takia, riippumatta siitä millaista elämää viettivät. He kokivat tuollaisen rotuun perustuvan vuosittaisien HIV-testauksen todella nöyryyttäväksi.

Voi kauhea
Etkö voi kertoa vanhemmellisi, jos et voi. Tilaa aika terveyskeskukseen, ja kerro kaikki kokemasi lääkärille! Sieltä sinut autetaan eteenpäin ja saat tukea. Noin hirveitä kokenutta, ei saa jättää yksin! Jaksamista sinulle toivottaa 52-vuotias mummu Savosta.

NEEKERIRAISKAAJAT KURIIN!
Suomen poliitikot kantavat päävastuun, kaupunkiemme katujen turvallisuuden romahtamisesta! Monet naiset pelkäävät liikkua, yksin iltaisin! Miksi? Värillisten jengien pelosta! RASISMI-syytösten pelossa-ei em. asiaa uskalleta asianmukaisesti käsitellä. Jotenka vain PELKO JÄÄ...,

jape
Pysyttele ihmeessä kotona sitten! Kyllä täällä Suomessa on
aina raiskattu, silloinkin kun tummaihoiset (neekeri on rasis-
tinen nimitys) vielä olivat kotimaissaan. Mielikuvituksissaan
naiset oikein unelmoivat tummien raiskauksista, kun ovat
lukeneet jättikulleista.

Yhteistyössä