:wave:
laiskana kopioin tekstin toisesta pinosta... :ashamed:
äitiyspolilla käyty ja melkoisesti uutta tulikin sitten kertaheitolla... lapsivesipunktioon varattiin aika ens viikon keskiviikolle, sillä selvitetään vauvan keuhkojen valmius. jos olo muuttuu kovasti tässä ennen sitä, voipi olla että synnytys käynnistetään jo silloin!!!
ja sitten riippuen punktion tuloksista, voi ollä että käynnistetään heti juhannuksen jälkeen... eli saattaa hyvinkin olla, että meille tulee vauva vielä kesäkuun puolella!!!! :heart:
alkoi vähän mietityttämään ja jännittämään... tähän asti on ollut tylsää oleskella vaan kotona ja yhtäkkiä tuntui siltä, että kiirehän tässä tulee, viimeiset viikot vietiin pois! hah, mikä kiire, mihin???
mutta joo, paljon ajatuksia pyörii päässä...
teki samalla synnytystapa-arvion, vaikka sitä ei oltu tälle päivälle suunniteltu. mutta hyvin mahtuisi isompikin tulemaan, ainakin tämän lääkärin mukaan.
maijamehi kuulostaa kyllä aika oudolta tuo sun saama kohtelu ja vastaukset!!! jos nyt vaikka vertaan omaan kokemukseen, ja mähän siis ravaan tuolla kontrolleissa nyt n. viikon välein. ja kyllä tämän päivän käynnin perusteella ne tekevät asialle kyllä jotain jo ennen 38 viikkoa. mutta mullahan on insut käytössä, onko sulla? sekin saattaa jossain vaikuttaa asiaan... mutta aika hurjaa kuitenkin ettei mitään tee ennen sitä!
mulla itellä sokerit ollu nyt tosi hyvät ja insuliinit pelaa, joten en tiedä mistä toi vauva tota painoo ottaa, mutta nyt oon kyllä aika hyvillä mielin, kun tiedän että asian eteen tehdään jotain eikä anneta pikkuisen kasvaa ihan tolkuttomasti. erikoislääkäri (jolle tää mun lekuri soitti) ihmetteli että insuliinit aloitettiin vasta niin myöhään... :ashamed: se johtui siitä että mun sokereissa ei ollut mitään vikaa ennen insujakaan, eli sain ruokavaliolla pidettyä arvot hyvinä, mutta vauva kun kasvoi siitä huolimatta, aloitettiin insuliini. mut ilmeisesti liian myöhään...
noh, nyt taas odotellaan ens keskiviikkoon!!!
35+4 :heart: :heart: :heart:
(onko kenellekään tehty tuota punktiota, kokemuksia?????)