RAY:n pelikoneet ja pankkikortilla maksaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
Pelasin ensimmäistä kertaa kortilla noita pelikoneita ja sain voittoja 30 €. Ne siis maksetaan kortille, mutta olisiko se kortti pitänyt tunkea siihen laitteeseen sen voitonmaksun painamisen jälkeenkin? Kun mielestäni siihen yläreunaan ei tullut mitään mainintaa, että kortti pitäisi vielä käyttää siinä kortinlukulaitteessa vaan luki jotain, että korttiosto maksetaan 30 euroa... Nyt alkoi vaan mietityttämään, että olisiko kortti sittenkin pitänyt vielä laittaa siihen lukijaan, kun voittoja ei näy tilillä ja tämä tapahtui siis jo tiistai-iltana...

soitappa ray:n asiakaspalveluun, sieltä varmaan osaavat auttaa..

ja musta toi on ihan älytöntä alkaa pelaa jollain pankkikorteilla pelikoneita.. jos ei niitä kolikoita löydy taskusta niin suosiolla jättäisin väliin. Sitten ihmetellään kun ihmisillä on niin kova peliriippuvuus ja rahat menee kaikki pelaamiseen.. Ja sit viel tungetaan jotain kortilla toimivia pelikoneita??? ei morjes vaan...

ja musta toi on ihan älytöntä alkaa pelaa jollain pankkikorteilla pelikoneita.. jos ei niitä kolikoita löydy taskusta niin suosiolla jättäisin väliin. Sitten ihmetellään kun ihmisillä on niin kova peliriippuvuus ja rahat menee kaikki pelaamiseen.. Ja sit viel tungetaan jotain kortilla toimivia pelikoneita??? ei morjes vaan...

Ei pysty samalla kortilla pelaamaan , olisko ollu 100€ enempää päivässä.

[QUOTE="jjjj";22637833]Ei pysty samalla kortilla pelaamaan , olisko ollu 100€ enempää päivässä.[/QUOTE]

no kyl 100e on musta AIKA paljon tuhlattavaks johki pelikoneeseen... O.o

pelikone missä pankkikortin lukija wyf!?
jo on keksintö saada loputkin velkavankeuteen, seuraava innovaatio et siinä on pikavippi numero et saa pelata lainaks milloin tahansa

Käsittääkseni RAY on muuttamassa vähitellen kaikki koneensa (ainakin nuo marketeissa olevat) kortilla toimiviksi, jotta alaikäiset eivät pääse pelaamaan, koska se valvonta ei kuitenkaan onnistu muuten täydellisesti. Se korttilaite hyväksyy vain 18 vuotta täyttäneiden kortit.

mulla oli peliriippuvuus ja nyt olen ollut yli kuukauden pelaamatta ja olen siitä onnellinen..sinne ei voi laittaa yhtään tai se alkaa siitä se pelaaminen eli en suosittele pelaamista..sain hermoromahduksen pelaamisesta..kaks viikkoo sairaalassa..kellään ei ole niin paljon ylimäärästä rahaa eli ei kannata pelata.-.vittu mä vihaan niit koneit..prkle..

Yhteistyössä