ravitsemistyöntekijä

• Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti
Neltsu
Luultavasti ruuanjakoa, tiskausta, keittiön siivousta ja salaatin tekoa. Riippuu aika paljon paikasta mitä teettävät. Palkka riippuu paikasta mutta nopeasti arvioiden noin 700?, hyvällä tuurilla 800?.

Nooh, mun toimenkuvaan ravitsemistyöntekijänä kuuluu, asiakaspalvelua ruokasalissa, tiskausta, leikkeleiden laittoa, välitystavaroiden pakkaamista, salaatin valmistusta, siivoamista, kakkujen tekoa ym. leipomista, kahvitusten viemistä, tukku kuormien vastaanottoa ja purkamista ja saatnpa välillä padan vieressäkin jöpöttää.
Muoks, niin ja ruuan jakelua hihnalla.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja millä :
tuntipalkalla tuo kannattaisi
Siis miten niin? Siitähän tulee tuon jonkun mainitseman tes esimerkin kanssa vain 680? kk, josta vielä vähennetään verot, joten mun mielestä aika kehnosti... Mutta tunnetustihan elintarvikealalla on ihan p.askat palkat... :/

pätkis
Joo, maksaa kelakin soviteltua, mut työajan pitää jäädä maksimissaan puoleen alan keskituntimäärästä ( siis jos alalla yleensä kokoaikainen työskentelee 40h/vko, niin soviteltua voit saada jos itse työskentelet 20h tai vähemmän ). Kela/liitto laskee saamasi palkan mukaan kuinka paljon saat lisäksi soviteltua päivärahaa, MUTTA soviteltua saadaksesi sun tulee olla työkkärissä kirjoilla että haet kokoajan kokopäiväpaikkaa. Itsellä just toi tilanne, teen keikkatyötä jonka lisäks liitto maksaa osan.

Yhteistyössä