Rauman Lajon alue!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muuttaja

Vieras
Olis väliaikaisesti asunto tiedossa tuolta Rauman Lajon alueelta. Kaupungin vuokra-asunto siis, onko kuinka levotonta aluetta ja minkälaista porukkaa asustelee? Muutetaan toiselta paikkakunnalta ja ostettavaa asuntoa ei nyt tunnu löytyvän, joten tuo olis väliaikais ratkaisu. Kaikki kommentit otetaan vastaan.

Niin mä vähän arvelinkin ku vuokrakin on niin halpa. Vaihtoehtoja ei vaan nyt hirveesti tunnu olevan. Meille esikoinen tulossa talvella eikä vauvan kans huvittais missään retkujen keskellä elellä.

Ei yksityisillä markkinoilla olisi mitään kämppää tarjolla? www.uusirauma.fi löytyy myös verkkolehtenä, siellä viimeisillä sivuilla on markkinasivu, jossa myös asuntoja vuokrataan.

Lajo ja Sinisaari on "ainakin älkää todellakaan"-paikkoja!

Eikös Lajo oo siellä missä prisma oli/on? Siis siellä Äyhöjärven lähellä? Ei sinne kannata muuttaa!
Kourujärvi on ainakin joskus ollut viihtyisä alue. Tosin siitä on piiiiitkä aika ku oon Raumalla ollut. Mäkin suosittelen kyl kyseleen yksityiseltä asuntoa. Laita uuteen raumaan tai länsi-suomeen ilmoitus.

Juu lajolle ei todellakaan kannata muuttaa.. eikä varmaan mihinkään kaupungin asuntoon.. :kieh:

http://www.raumanisannointikeskus.fi/

tuollakin on jotain asuntoja, mutta en tiiä miten pitkät jonot niillä on tällä hetkellä.. kannattaa soitella.. niin ja me saatiin viimeisin asunto just tolleen lehti-ilmotuksella..

Alkuperäinen kirjoittaja EmoToukka:
Eikös Lajo oo siellä missä prisma oli/on? Siis siellä Äyhöjärven lähellä? Ei sinne kannata muuttaa!
Kourujärvi on ainakin joskus ollut viihtyisä alue. Tosin siitä on piiiiitkä aika ku oon Raumalla ollut. Mäkin suosittelen kyl kyseleen yksityiseltä asuntoa. Laita uuteen raumaan tai länsi-suomeen ilmoitus.

Siellähän se Lajo on, vesilaitoksen vieressä.