Raumalta ystäviä?

Hei etsin Rauman läheltä ystäviä lähinnä ensisynnyttäjistä.. minulla on helmikuussa laskettuaika. Itse olen muuttanut vasta rauman lähelle ja olis kiva kun olis muitakin jakamassa ajatuksia kuin mieheni =)
Mesetellään, kirjotellaa ja nähdää.. tässä säpö
marry79@luukku.com
 
itselläni aika samanlainen tilanne, paitsi en ole raskaana - vielä. Mutta muutimme kullan kanssa kesän alussa Pyhärantaan ja kaikki kaverit ovat jääneet maailmalle. Vaikka heihinkin pidän yhteyttä olisi mukava saada kavereita ihan tästä läheltäkin. Se on vain ovin hankalaa kun työkaverit ovat kaksi noin 60 miestä - kovin mukavia kylläkin! Ja harrastuksiin en oikein Raumalle tai muuallekaan pääse koska bussivuorot ovat huonot.
Mutta jos kiinnostaa lähteä vaikka päiväkahville niin kirjoita!
 
Samalla asialla olen minäkin, tosin Raumalla olen ehtinyt viettää jo melkein vuoden. Muutaman kaverin olen saanut, mutta sosiaalisena tyyppinä kaipaan lisää:) Sen verran on tuota kokemustakin jo karttunut, että olen ehtinyt pyöräyttää pienen pojan viime vuoden joulukuussa. Termiitti on siis nyt 10kk ja hengissä ollaan! Eli jos seura kelpaa, niin näpytelkää. Ja kahvi maistuu aina!
 
Heips!!!
Täällä ois 3 lapsen äiti seuraa vailla. En asu Raumalla mutta Porissa asustelen =)
Olisi mukava saada seuraa ainakin ensiksi vaikka kirjoittelemalla. Itsellä siis tyttö 6.v. poika 4.v. ja tyttö 3.v.
Kirjoitelkaahan tänne tai s-postiini: jansku_20@hotmail.com
 

Yhteistyössä