Raumalaisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä tiedä.. mä olen vaan kuullu että se on auki joka päivä, mut kun en ite ikinä käy siellä niin en ole tarkemmin selvittäny noita aukioloaikoja.. meinasin vaan mennä myymään sinne vaatteita kun ei oikeen toi torin kymppi kannattanut.. en ole vaan vielä saanut aikaseksi.. :ashamed:

Mä en ole siellä vähään aikaan käynytkään, mut Torin kympissä tulee melkein joka viikko käytyä, kun sinne pääsee vaunujen kanssa sisälle. Jos nyt jättäis pojan mummulaan hoitoon ja kävis Makasiinilla pitkästä aikaa.

sen takia munkaan ei ole tullu vielä vietyä tavaroita tonne makasiinille.. niitä kun täytyy kuitenkin päivittäin käydä järjestelemässä.. mut kuulin vaan että siellä vois saada paremmin myytyä vaatteita kuin tossa torin kympissä.. kun vaan jaksais varata ajan ja raahata noi jätesäkit sinne.. :headwall: mutta kyllä sen nyt päivällä ainakin luulis auki olevan.. =)

Kirpparilla tuli käytyä ja jäi jotain käteenkin :) . On auki pe-la-su klo 15 asti. Muina päivinä sitten kai klo 18 asti (siihen en nyt kiinnittänyt huomiota).

Torin kymppi aukeaa niiden nettisivun mukaan klo 9 lauantaisin.

Yhteistyössä