Rauma-info tänne, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika hiljasta on tällä saralla....siis lapsiperheille on tosi vähän puuhaa..
miten mä en nyt oikeen keksi mitään. onko kyseessä muuttoi tänne vai vierailu?

kesällä kaunis kaupunki; jo vanha rauma on nähtävyys sinänsä. lisäksi kesällä ainakin tehdään niitä opastettuja retkiä kuuskajaskarin saarelle... lapsille hyvin vähän mitään... leikkipuisto ihan keskustassa...mitäs muuta...

Ihan käymässä vaan ollaan. 2 viikon reissu niin olis kiva ku löytäis jonkun puiston et voi mennä leikkiin päivällä. Pitääpa ettii lelukauppa ja sen viereinen puisto... Vanha rauma kiinnostaa itseäni.

liikennepuisto löytyy, missä yli 2 veet tykkää touhuta ja esim pyöräillä...keskustassa on puistokhvila ja leikkipuisto, siitä vanhaan raumaan kävelee 2 minuuttia....välimatkat on pienet, joten kulkeminen nopeeta

Kiitos teille! Ei tullu itellä mieleenkään rauman nettisivut :D mutta mepä lähdetään kierteleen kohta. Jos löytyis joku ruokakauppakin ja jotai kivaa isommalle lapselle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-raumalainen:
Keskuspuisto keskustassa on maailman paras puisto! Siellä on vaikka mitä vempeleitä! En ole edes Tampereella vastaavaa nähnyt missään.

Ja pöh! Ukissakin on parempi puisto!

joo..no se onkin ihan sikahieno.. :D me sanotaan sitä synttäripuistoks kun mun tätin synttäreitä vietettiin kerran siellä kun mää olin pieni.. :D

Lukeeko siinä et keskuspuisto? Mua aina pelottaa, et meen vahingossa vaikka jonku talon pihaan leikkimään jos en tajua ettei olekaa yleinen puisto :D vähän uuno olen. Majakkasaari on varmaan kiva käydä vaik koko perheellä joku kerta.

Eiköhän meillä ihan kivaa tule olemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
oiskohan se mun tarkottama puisto valtakadulla.. tai siis se lelukauppa ja se puisto siinä vastapäätä.. sanokaas ne kun paremmin tietää.. :whistle:

Ainakin yksi lelukauppa on muuttanut lähiaikoina vanhaan Raumaan. Muksumassi kyllä on vanhalla paikallaan Valtakadulla. Ja kyllä sen keskuspuiston siinä tosiaan erottaa yleiseksi leikkipuistoksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
oiskohan se mun tarkottama puisto valtakadulla.. tai siis se lelukauppa ja se puisto siinä vastapäätä.. sanokaas ne kun paremmin tietää.. :whistle:

Ainakin yksi lelukauppa on muuttanut lähiaikoina vanhaan Raumaan. Muksumassi kyllä on vanhalla paikallaan Valtakadulla. Ja kyllä sen keskuspuiston siinä tosiaan erottaa yleiseksi leikkipuistoksi ;)

muksumassia mää tarkotin. =) mutta kiva tietää et vanhassa raumaskin on joku lelukauppa.. siellä onkin niitä ihania lastenvaatekauppoja jo ennestään.. :)