Raukkamaista, rokoteketju on poistettu, viestejä oli noin 200.

  • Viestiketjun aloittaja Keskustelu kielletty
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koronarokotetun syvä katumus ja hätähuuto pahoista oireista, sekä vakava varoitus muille. Ja pyyntö: Jakakaa, jakakaa!


"Rotilla tehdyissä lyhytaikaisissa tutkimuksissa memantiini on muiden NMDA-antagonistien tapaan aiheuttanut hermojen vakuolisaatiota ja nekroosia (Olney-leesioita) vasta annoksilla, jotka aiheuttavat erittäin korkeita huippupitoisuuksia seerumissa. Vakuolisaatiota ja nekroosia edelsivät ataksia ja muut prekliiniset oireet. Koska vaikutuksia ei ole todettu jyrsijöillä tai muilla eläimillä tehdyissä pitkäaikaistutkimuksissa, näiden havaintojen kliinistä merkitystä ei tunneta."

onhan tässä pieniä ristiriitoja / saavutettuja etuja / todistavat itse kaiken:-D
Olney- leezio kiinnostaa erityisesti. Tiedätkö siitä? John Olney...
 
vierailija
"Rotilla tehdyissä lyhytaikaisissa tutkimuksissa memantiini on muiden NMDA-antagonistien tapaan aiheuttanut hermojen vakuolisaatiota ja nekroosia (Olney-leesioita) vasta annoksilla, jotka aiheuttavat erittäin korkeita huippupitoisuuksia seerumissa. Vakuolisaatiota ja nekroosia edelsivät ataksia ja muut prekliiniset oireet. Koska vaikutuksia ei ole todettu jyrsijöillä tai muilla eläimillä tehdyissä pitkäaikaistutkimuksissa, näiden havaintojen kliinistä merkitystä ei tunneta."

onhan tässä pieniä ristiriitoja / saavutettuja etuja / todistavat itse kaiken:-D
Olney- leezio kiinnostaa erityisesti. Tiedätkö siitä? John Olney...
 
vierailija
"Rotilla tehdyissä lyhytaikaisissa tutkimuksissa memantiini on muiden NMDA-antagonistien tapaan aiheuttanut hermojen vakuolisaatiota ja nekroosia (Olney-leesioita) vasta annoksilla, jotka aiheuttavat erittäin korkeita huippupitoisuuksia seerumissa. Vakuolisaatiota ja nekroosia edelsivät ataksia ja muut prekliiniset oireet. Koska vaikutuksia ei ole todettu jyrsijöillä tai muilla eläimillä tehdyissä pitkäaikaistutkimuksissa, näiden havaintojen kliinistä merkitystä ei tunneta."

onhan tässä pieniä ristiriitoja / saavutettuja etuja / todistavat itse kaiken:-D
Olney- leezio kiinnostaa erityisesti. Tiedätkö siitä? John Olney...
Saiskos saman suomeksi?
 
En ota rokotetta kuin vasta pakon edessä.

Mä yritän pelata aikaa. Jos pärjäisi jouluun, uuteenvuoteen maaseudun suojissa ilman rokotetta. Sit laskettelisi kevääseen ja kohta onkin kesäloma ja koronatilanne hellittää.
Töissä ei voi työnantaja vaatia rokotusta, ainakaan vielä lain mukaan.

Jos saan edes 1-2 rokotekierrosta sluibailtua, niin hyvä. Ekan kierroksen oon saanu jo välteltyä.

Harmi kun Pandemrixinkin haitat alkoi tulla vasta 2 v. rokotteiden jälkeen. Tässä on pitkä aika edessä pelata sitä aikaa. No, Ruotsin-laivalle ehtii muksujen kans myöhemminki. :unsure:
 
vierailija
En ota rokotetta kuin vasta pakon edessä.

Mä yritän pelata aikaa. Jos pärjäisi jouluun, uuteenvuoteen maaseudun suojissa ilman rokotetta. Sit laskettelisi kevääseen ja kohta onkin kesäloma ja koronatilanne hellittää.
Töissä ei voi työnantaja vaatia rokotusta, ainakaan vielä lain mukaan.

Jos saan edes 1-2 rokotekierrosta sluibailtua, niin hyvä. Ekan kierroksen oon saanu jo välteltyä.

Harmi kun Pandemrixinkin haitat alkoi tulla vasta 2 v. rokotteiden jälkeen. Tässä on pitkä aika edessä pelata sitä aikaa. No, Ruotsin-laivalle ehtii muksujen kans myöhemminki.
Onnea vaan :)

 
vierailija
vierailija
"OLIMEL PERIFER N4E. Ehdoin kielletty. Kielletty Ehdoin kielletty. Sallittu ... Ehdoin kielletty. oliiviöljy. 9 M2.2. Ehdoin kielletty. fenyylialaniini."mitä tuo tarkoittaa?
 
Onnea vaan

Tässä terveiset Salmiselta:

 
vierailija

Yhteistyössä