Rauhanturvaaja miestä kenelläkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Satu"

Vieras
Luotatko häneen kun on pois? tapasin kyseisen miehen 3 kk sit, tapailtu usein kun on kotonaan, nyt jo pyytää muuttamaan luokseen, itse vähän emmin, vaikka poika on jo iso ( 10 v ) asuu minulla ja isällään töiden takia.

[QUOTE="Satu";22548478]Luotatko häneen kun on pois? tapasin kyseisen miehen 3 kk sit, tapailtu usein kun on kotonaan, nyt jo pyytää muuttamaan luokseen, itse vähän emmin, vaikka poika on jo iso ( 10 v ) asuu minulla ja isällään töiden takia.[/QUOTE]

Mutta ehkä tuo vähän hälyyttävää, että pyytää luokseen muuttamaan kun ette ole paljoa edes ehtineet vielä tutustua... Siis 3kk ja vain osa siitä ajasta hänen kanssaan. Vielä kun sulla poika niin edetkää rauhallisesti ja katso mikä mies on.

[QUOTE="Satu";22548478]Luotatko häneen kun on pois? tapasin kyseisen miehen 3 kk sit, tapailtu usein kun on kotonaan, nyt jo pyytää muuttamaan luokseen, itse vähän emmin, vaikka poika on jo iso ( 10 v ) asuu minulla ja isällään töiden takia.[/QUOTE]

Kyllä luotan,miksen luottais? samalla tavalla kuin hän on suomessa. Tosin me ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta. Me nähdään kahdeksan viikon välein ja hän on vuoden pois kotoa. Raskastahan se välillä on, ja varsinkin kun paikka on tosi rauhaton, mutta sellaista se on.. elämä.

[QUOTE="miiru";22548545]Kyllä luotan,miksen luottais? samalla tavalla kuin hän on suomessa. Tosin me ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta. Me nähdään kahdeksan viikon välein ja hän on vuoden pois kotoa. Raskastahan se välillä on, ja varsinkin kun paikka on tosi rauhaton, mutta sellaista se on.. elämä.[/QUOTE]

niin ja me tunnettiin toisemme tasan kuukauden,kun hän muutti meille asumaan. Mulla oli silloin 13v tyttö. Ja meillä meni tosi hyvin,tosin hän kävi töissä toisella paikkakunnalla ja oli meidän kanssa vain vkonloput. Yhdessä vielä ollaan, ja yhteinen lapsikin on.

Hei, mulla ei ole rauhanturvaajamiestä, mutta olen itse ollut rauhanturvaajana ja poissa kotoa pitkiäkin aikoja. Meillä ei ole ikinä esiintynyt minkäänlaista luottamuspulaa.

Itse olen siis nähnyt rauhanturvaajaelämää moneen otteeseen ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että se on vain työtä ja porukka käyttäytyy asiallisesti.

Aika moni palvelustovereistani on parisuhteessa (kuten itsekin) ja osa perheellisiä. Normaalia kanssakäymistä, kuten työkavereiden kesken nyt on. Tietysti on joskus vähän raskasta olla erossa pitkiä aikoja läheisistä ja rakkaasta, mutta puhelut ja viestit kulkevat, samoin skype toimii.

Yhteistyössä