Hei! Onko muilla kokemuksia rauhallisista sikiöistä? Kun tuntuu, että muiden vauvat jumppaa ja mellastaa masussa ihan hillittömästi, niin meidän kaveri vain köllii ja vaihtaa välillä asentoa. Liikelaskennassa saan liikkeitä toisinaan rauhallisempina päivinä vain noin 3 tunnissa. Yleensä kuitenkin onneksi enemmän. Olen keskustellut neuvolatädin kanssa, ja hänen mukaansa kyseessä on luultavasti vain rauhallinen yksilö, koska ei ole ikinä liikkunut paljoa. Molemmissa ultrissakin (np ja rakenne) pikkuista saatiin tökkiä ja tehdä kaikki muut temput, jotta lähti liikkeelle. Missään extraultrassa en ole ainakaan vielä käynyt. Neuvolasta käskettiin vain seurailemaan, että liikkeitä kuitenkin tulee aina aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Toisinaan kuitenkin kaikenlaiset pelot hiipii mieleen. Onko kaikki kuitenkaan hyvin? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia rauhallisista masukavereista.
Niin minulla on nyt viikkoja 29+3 eli kohdussa tilakin alkaa loppua, joten en usko pikkuisesta tämän vilkkaampi tuleekaan. Istukka on myös kohdun takaseinässä ja tunsin ensimmäiset liikkeetkin ensisynnyttäjäksi aika varhain, joten siitäkään ei ole kyse.
Marikki ja mölli-kölli
Niin minulla on nyt viikkoja 29+3 eli kohdussa tilakin alkaa loppua, joten en usko pikkuisesta tämän vilkkaampi tuleekaan. Istukka on myös kohdun takaseinässä ja tunsin ensimmäiset liikkeetkin ensisynnyttäjäksi aika varhain, joten siitäkään ei ole kyse.
Marikki ja mölli-kölli