Rauha maassa kun mummo lähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mun äiti oli meillä vierailulla 3yötä ja se oli yhtä tuskaa. Milläköhän vuosikymmenellä se elää tai millä planeetalla. Sain tukullisen neuvoja kaiken teen väärin
- hoitovapaalla ei sais päivällä tehdä kotitöitä pitää ainoastaan hoitaa lapsia
-kotityöt pitäis kaikki tehdä kun lapset ovat menneet nukkumaan
-ruokakin pitäis tehdä illalla valmiiksi että sen vois vaan mikrossa lämmittää
-lapsien kanssa pitäis leikkiä tai niitä viihdyttää koko ajan
- lapsien ei tarvitse tehdä mitään itse -äiti tekee- pukee ,syöttää, riisuu, pesee jne.

Onneksi lähti ja taisi mieskin vähän kypsyä mutsiin kun tuli kesken työpäivän viemään autolla juna-asemalle. :)

Eikö tuo kuulosta ihan nykyajan äidiltä.

Minä kun luulin, että vanhemmat ihmiset ovat sitä mieltä, että lapset viihdyttävät itsensä ja äiti tekee kotitöitä. Näin meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tuo kuulosta ihan nykyajan äidiltä.

Minä kun luulin, että vanhemmat ihmiset ovat sitä mieltä, että lapset viihdyttävät itsensä ja äiti tekee kotitöitä. Näin meillä.

joo näin mäkin ajattelisin..
vaikka meillä ei tehdä kotitöitä kun joskus.. muuten äiti lasikottelee. ja hoitaa lapset muttei leiki.

Jotenkin tuli vaan niin paha mieli itselle .
Aikaisemmin ei ole mitään tollaisia puhunut tai kommentoinut mun tekemisiä. Oli ihan yllätys .
Ja sekin paras ohjeiden antaja mut pisti pienenä hoitoon heti kun olin 3kk vanha vaikka tiesi että se hoitaja oli ihan pers...tä.

Mummon kommentit kuulostavat mielestäni sellaisilta että teetpä miten tahansa niin huomautettavaa löytyy. Mahtaisikohan omatuntonsa soimata tms, voivat muistua omat toimintatapansa mieleen kun seuraa teidän perhe-elämää ja purkaa nyt sitten oloaan sinuun...? Vai harmittaakohan ettet kysele häneltä neuvoja joka sukan pukemiseen ja perunan keittämiseen, osaat ihan itse ja mummo tuntee olevansa tarpeeton.

Yhteistyössä