Rattaista. Uusia tarvittaisiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ögonblick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ögonblick

Aktiivinen jäsen
11.06.2007
1 167
0
36
Meillä 1v4kk ikäinen tyttö. Nyt myytiin yhdsitelmät pois ja huomenna pitäisi mennä hakemaan uudet!
Mutta kun racet maksaa 199,- ja ponyt 159,- eikä noissa ole vielä kuomua..
Racet on esikoisella ollut, ja ihan hyvät, mutta en nyt moisia olisi kuitenkaan ehkä halunnut. Nämä siis löytyisi ihan helposti täältä liikkeessä.

Onko mulla jäänyt jotkut hyvät huomaamatta vai pitääkö vain tyytyä jompiin kumpiin? Emmaljungia ei haluta. Teutonian Timmyt on isommat kuin vanhat yhdistelmät.

Miks tää on aina näin hankalaa!? Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, tuntuu että kun netissä etsii jotain uutta, niin menee ihan sekaisin vain..

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mä olen erittäin tyytyväinen meidän Scootereihin, mutta Emmaljungaa ei saanut olla...

Joo, emmaljungien scooterit painaa ennemmän kuin vanhat myydyt. Että ei. Eikä muutenkaan. :D

Mun on pakko kuitenkin kanssa hehkuttaa scoottereita, niillä pääsee minne vaan oli keli kuin keli. Minä olen ollut vaunu- ja ratasfriikki ainak, kierrättänyt jos jonkinlaisia kiesejä ja scooter on paras kaikista..

Vaikkei lapsi enää rattaita paljoa edes tarvitse edes? Pulkkaa ja fillaria alle vaan :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja camopink:
Emmaljungaa? Nehän ovat parhaita :saint: :laugh:

Ei tosiaan! Yhdet esikoisella oli, kiitos anopin, jonka mielestä ne olivat parhaat. Jo kahden viikon jälkeen kaipasin vaikka mitä! Lapsi oli 9kk kun hankittiin muut. Ja tosiaan nyt toisen muksun myydyt yhdistelmät oli pienemmät ja kevyemmät kuin nuo scooterit. En halua moisia.
:D

Itse pähkäilin ratasasiaa joku aika sitten. Halusin mahdollisimman kapeat ja ketterät rattaat, mutta kunnon renkailla. Päädyin Ponyihin kuomun kera. Vielä ei ole testattu, odottavat varastossa kevättä ja lapsen kasvamista. Mitähän melleja mä silloin katselin..jotain matkarattaita oli saatavilla vähän isommilla renkailla, sellaisia vähän mietin. Sit oli sellainen Britaxin mallikin harkinnassa, en muista tarkempaa nimeä.

Kaipaisin joatin ihan uutta! Pienet, kevyet ja näppärät! Makuuasentoon ei tarvitse mennä, kun ei tyttö nuku kärryissä. Autoon mahtuu taatusti. Pirulainen -ei pitäis olla liikaa vaadittu!!?? |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse pähkäilin ratasasiaa joku aika sitten. Halusin mahdollisimman kapeat ja ketterät rattaat, mutta kunnon renkailla. Päädyin Ponyihin kuomun kera. Vielä ei ole testattu, odottavat varastossa kevättä ja lapsen kasvamista. Mitähän melleja mä silloin katselin..jotain matkarattaita oli saatavilla vähän isommilla renkailla, sellaisia vähän mietin. Sit oli sellainen Britaxin mallikin harkinnassa, en muista tarkempaa nimeä.

Hmm... Britaxilla oli ne vigourit, mitkä olis ollut makeet, muttei ehkä sinne 3v asti. Mutta niitä ns tavallisia en oo ees missään nähnyt. Täytyis nähdä livenä.
Ponyt varmaan mekin sitten vain hankitaan -niissä tosin kokeillessa on ottanut aivoon työntöaisan lyhyys, tuntuu ettei kädet riitä..

Mua ei häirinnyt Ponyjen työntöaisan korkeus (olen yli 170cm pitkä). Enemmän kaipaisin niissä sitä, että aisa taittuisi. Toinen häiritsevä juttu on kärryjen mataluus, siis se, että lapsi istuu niin matalalla. Ne nyt vaan oli parhaimmat mitä löysin rattaita vertaillessa. Se Britaxin malli, jota katselin, oli Toddler.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei häirinnyt Ponyjen työntöaisan korkeus (olen yli 170cm pitkä). Enemmän kaipaisin niissä sitä, että aisa taittuisi. Toinen häiritsevä juttu on kärryjen mataluus, siis se, että lapsi istuu niin matalalla. Ne nyt vaan oli parhaimmat mitä löysin rattaita vertaillessa. Se Britaxin malli, jota katselin, oli Toddler.

Mäkin oel melkein 180cm ja ottaa päähän se aisan mitta. Mutta voi olla, että siihen tosiaan tottuu. Itse taas tykkään kun lapsi on matalalla -pääsee kyytiinkin hyvin itse. Täytyy tsekata vielä noi britaxit! :)

Vanhat oli kääntyvillä etupörillä ja kaikilla muilla herkuilla mitä haluttiin, nyt tuntuu ettei löydy oikein mitään.. Toisaalta ponyt on aika ajattomat.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä olen erittäin tyytyväinen meidän Scootereihin, mutta Emmaljungaa ei saanut olla...

Joo, emmaljungien scooterit painaa ennemmän kuin vanhat myydyt. Että ei. Eikä muutenkaan. :D

Mitkä yhdistelmät painaa vähemmän kuin Scooterit??

Jotkut rimpulat, oletan.

Meidän! Ulkomailta tilatut! On mitoiltaankin näppärämmät! :) Verrattu on!

Kerrotko merkin? Mikset tilaa saman merkin kevyempiä rattaita?

Jotkut rimpulat, oletan.

No eivät olleet todellakaan rimpulat. jos tutukitte noita tietoja niin scooterit on oikeasti aika painavat -ollakseen rattaat. Ja toisekseen renkaat on myös sellaiset etten moisia kelpuuta. Mutta se onkin minun asiani.

Minkä merkkiset?

Yhteistyössä