Rattaiden sadesuoja joka oikeasti kestää sadetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minä haluan lenkkeillä säästä riippumatta ja mulla on jotkut Emmaljungan rattaat, joissa on Emmaljungan oma sadesuoja. Mutta ei tuo pidä vettä! Vähän aikaa toki, mutta kohta päästää läpi :( On sellaista ohkaista kangasta. Sopii tihkusateeseen, mutta ei rankkasateeseen. Kaverilla oli rattaissa (ehkä Teutoniat?) sellainen läpinäkyvä ihan muovinen sadesuoja, joka tosiaan oikeasti piti sateen.

Saisikohan jostain, ja jos niin mistä, sellaisia vastaavia tai muuten vaan hyvin vedenpitäviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Meillä on Emmaljungan sadesuojat pitäneet kaatosateet hyvin. Kuomareissa on vauvat nukkuneet tunteja ja avorattaidenkin suoja on pelittänyt kaikki matkat.

Toi ei pidä :( Talvisaikaan luntakin saa pyyhkiä kokoajan tai muuten on vaunut märkänä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on Emmaljungan sadesuojat pitäneet kaatosateet hyvin. Kuomareissa on vauvat nukkuneet tunteja ja avorattaidenkin suoja on pelittänyt kaikki matkat.

Toi ei pidä :( Talvisaikaan luntakin saa pyyhkiä kokoajan tai muuten on vaunut märkänä :(

Kai nyt olet valittanut niistä? Et varmaan, koska talvi taisi olla viime vuonna...

Jos se vaan on niin vanha ja kulunut? Oletko pessyt monesti pesukoneessa? Meil ollu Ora, Brio, Pikku-Piia, ja kaikki ne on aikansa vettä pitäneet, mutta kyllä ne hankautuu ja naarmuuntuu käytössä eikä meil ole kestänyt paria vuotta pidempään, sitten olen uuden ostanut =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Merkkiä en tiijä,mutta meillä oli aikanaan sellainen tosi hyvä jossa oli pupu -heijastin!!!Piti veden tosi hyvin.

Se on ora, meiltä löytyy kanssa. Ei vaan sovi emmaljungan ratasosaan kunnolla..

Ei vaunujen sadesuoja ylläkään kuomurattaiden päälle, pitää olla kuomurattaiden sadesuoja.

Jos se vaan on niin vanha ja kulunut? Oletko pessyt monesti pesukoneessa? Meil ollu Ora, Brio, Pikku-Piia, ja kaikki ne on aikansa vettä pitäneet, mutta kyllä ne hankautuu ja naarmuuntuu käytössä eikä meil ole kestänyt paria vuotta pidempään, sitten olen uuden ostanut =)

Meillä on noi kuomurattaat 5v vanhat ja sama sadesuoja ollu käytössä ahkeraan. Avorattaat suojineen taasen on kirppariostos. Mä en ole edes ajatellut, että voisi kulua käytössä.

Sama homma ja ollaan kyllä ulkoiltu tooooosi kovalla sateella mut hyvin on pitäny vettä se =)

Yhteistyössä