Rattaiden renkaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rattailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rattailija

Vieras
Hei, meillä on tuplarattaat ostoharkinnassa ja nyt löytyisi eräältä tutulta vanhat emmaljungat halvalla. Rattaat ovat muuten oikein hyväkuntoiset, mutta renkaat arveluttaa. Renkaat siis sellaiset vanhat valkoiset ja halkaisijaltaan pienemmät kuin "nykypeleissä". Nyt olen sitten yrittänyt selvittää, että saako sellaisiin vanhempiin rattaisiin alle ilmakumirenkaita ja jos saa niin mistähän niitä renkaita saisi ostettua. Uusilla kunnon renkailla varustettuina kärryt olisivat ihan toimiva peli. Muutoin pahoin pelkään, että täällä peräpitäjän soratiellä lenkkeily olisi vähän turhan raskasta. Löytyisikö siis keltään "Elliltä" tietoa aiheesta??

Eiköhän kaikista vaunuja myyvistä liikkeistä saa renkaita. Ei muuta kun kärryt kyytiin ja kokeilemaan sopivatko alle. Varmaan esim. Lastentarvikkeessa osaavat tuon puhelimessakin kertoa. Miinuspuolena Emmaljungan renkaitten kaamea hinta, muistaakseni 25 €/kipale.
Joissakin liikkeissä korjataan vaunuja, joten käytettyjäkin osia löytyy. Itse olen ostanut vararenkaan vitosella, nyt en vaan muista liikkeen nimeä.

Yhteistyössä