A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaahas, uskaltaakohan niitä sitten koneeseen tönätä.
Ei vaan millän huvittais pestä käsin.
Entäs se kuomu, ne metalliset osat irti ennen pesua, vai annetaan olla?
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaahas, uskaltaakohan niitä sitten koneeseen tönätä.
Mä otin irti ne. Mä tosiaan pesin ne vaan kerran, joten en mäkään kauheesti suosittele monesti pesemään koneessa. Ja niinkun joku jo mainitsi, että pyyhkäsylläkin saa jo hyvin pois tahroja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaahas, uskaltaakohan niitä sitten koneeseen tönätä.
Mä otin irti ne. Mä tosiaan pesin ne vaan kerran, joten en mäkään kauheesti suosittele monesti pesemään koneessa. Ja niinkun joku jo mainitsi, että pyyhkäsylläkin saa jo hyvin pois tahroja.
joo, nää on vaan 5 vuotta vanhat joten ei lähde pyyhkimällä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:Meillä citycrossit joiden kuomun halusin pestä. Kävin kysäsemässä lastentarvikkeesta ja sanoivat ettei kuomua voi irrottaa ja pestä. Mä hinkkasin sappisaippualla ja rätillä runsaalla vedellä ja tuli kuin uusi. Ton istuinosan oon laittanut surutta koneeseen useampia kertoja (käsinpesuohjelmaan).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko hellempää jos pistän hienopesun tai villapesun ja 30 astetta