Ratsastusta harrastavia?

• Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti
Janica89
Niin onkos täällä ketään ratsastusta harrastavia? :D Mä olen harrastanut jo 2vuotiaasta asti, eli vuosia kertynyt sen 14vuotta. :) Luin tossa viime kertasessa viestissä että ravaaminen tekee hyvää, varsinkin selkä suorassa. :D No vastailkaapa tännekkin osioon taas! :p

nelli2
Olen harrastanut ratsastusta n. 10v asti kunnes opiskelun takia myin sitten heppani pois.Nyt reilu vuos sitten aloitin uudestaan, mutta jouduin pitäämään taukoa raskauden aikana.2 kk synnytyksen jälkeen aloitin uudestaan harrastuksen, kerran viikossa käyn sitten tunnilla.Ja kyllä on muuten hyvää kuntoilua laihduttajallekin.... =)

Janica89
Iha kiva ku täällä on muutamii jotka harrastavat ratsastusta. :D Nimittäin mäki joudun pitämään taukoo ku kädet ovat aivan kipeet, en pysty jarrutteleen kuumaa suokkiani. :whistle: Mut hei nyt menen katsomaan kauniit ja rohkeet. :D Kirjotelkaa!

auts auts =) ...
joo tänään olin ratsastamassa. ja aamulla koirien kanssa pelkällä kävelylenkillä ja puolen tunnin aerobic videovedetty.. on se kumma jos ei paikat ala kiinteytyy...ja bonuksena vois tietty jokunen kiloki tippuu... :LOL:

mäkin tässä olen uudelleen aloitellu ratsastusharrastusta. keväällä toista lasta odottaessani möin omani pois ajanpuutteen vuoksi. nyt olen alkanut käymään ratsastustunneilla noin 1krt/vko. Se on sellanen mun arjesta irtautuminen, saa rentoutua ajattelematta mitään kotiasioita =)

nelli2
Juu se onkin asia, mulla ainakin ,missä ei kerkiä kotiasioita miettimään.Ja kun menee ajoissa ennen omaa tuntia niin voipi hevoisiakin vähän hoidella.Pitäis tuota meidän typykkääkin jo kohta viedä hepan selkään (kohta 5kk) :D

Mä kans tykkäisin tosi paljon alotella uudestaan, mutta kun nuo tunnit on niin pirun kalliita ja mul on se ongelma että kun on kauan ratsastamatta niin alan PELKÄÄMÄÄN!! siks ei voi mennä yksikseen ratsastamaan :/

Täällä olis lähellä yks talli missä on vaelluksia aivan upean näköisillä hevosilla! Muistaakseni jotain ruotsintyöhevosia (korjatkaa jos olen väärässä) Ne on issikan näköisiä mutta paljon isompia.

Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 10:52 SuSu79 kirjoitti:
Mä kans tykkäisin tosi paljon alotella uudestaan, mutta kun nuo tunnit on niin pirun kalliita ja mul on se ongelma että kun on kauan ratsastamatta niin alan PELKÄÄMÄÄN!! siks ei voi mennä yksikseen ratsastamaan :/

Täällä olis lähellä yks talli missä on vaelluksia aivan upean näköisillä hevosilla! Muistaakseni jotain ruotsintyöhevosia (korjatkaa jos olen väärässä) Ne on issikan näköisiä mutta paljon isompia.
Sen verran tiedän "pitkän" elämäni varrelta että tarkotat varmaa Pohjoisruotsinhevosia? :D En ole itsekkään varma mutta jotaki sellasii varmaanki.

Yhteistyössä