ratsastus

• Viestiketjun aloittaja hepotyttö
  • Ensimmäinen viesti
hepotyttö
hei! onko ketää joka omistaa hevosen tai harrastaa muuten ratsastusta?ja vielä lapsi? itellä on 2 lasta ja heppa mutta tuntuu että aika ei riitä sen kans touhaamiseen..ootteko muut ehtiny ratsasteleen ja ottamaan aikaa siihen jostain?

Omaa hevosta ei ole, mutta harrastelen ratsastusta kerran viikossa. Oma hepo haaveissa, sitten kun lapsi (tai lapset) isompia ja ehkä jo touhuissa mukana. Juuri tuon aikapulan takia en vielä aio hankkia omaa. Aloitin heppojen harrastelemisen pitkän tauon jälkeen ja nyt se sitten jää ehdottoman pysyväksi.

Voisitko vuokrata polleasi jollekin vaikka pari kolme kertaa viikossa, jos aika ei tunnu riittävän?

Meillä on heppa ja vauva on tulossa. Tosin heppa on vasta vauva itsekin - 9kk, joten kouluttamista riittää... lapsi kyllä tottuu tähän menoon kunhan maailmaan saapuu :) Muitakin elukoita meillä on, kuten lampaita, ankkoja, koira, kaneja jne. Kaikki tulevat keskenään hyvin toimeen =)

Kunhan vaan organisoi kunnolla, niin aikaa riittää kyllä kaikille! Itse olen suunnitellut ottavani vauvan mukaan eläintenhoitoon (tai vauva saa olla vaunuissa nukkumassa kun itse koulutan hevosta =))

Eri asia sitten kuinka toteutuu käytännössä.. Meillä onneks hevonen takapihalla joten ei o pitkä matka.

Mulla on heppa ja 3 koiraa sekä 3v kaksoset. Aika organisointia välillä tämä elämä on että kaikki toimii, mutta lapset sen verta isoja jo, että touhuaa tallilla mukana. Ratsastaa pääsee sillon ku isi kotona tai joku tulee kattoo lapsia seks aikaa. Mutta ei sitä enää lähetä maastoilee niinku ennen vanhaan, odotan vaan aikaa jolloin voin ottaa kärryajelulle lapset mukaan että hyö ymmärtää mistä äiti aina nauttii ku monta tuntia menee sisällä viheltäen kun on hepan kaa päässy touhuamaan :heart:

Omaa hevosta ei ole. Käyn ratsastamassa kerran viikossa ja ystävien heppoja tulee rapsuteltua aina kun heillä poikkean ;)

Mielelläni menisin selkään kahdestikin viikossa, vaan ei finassipuoli anna periksi.
Ajatuksena olis hankkia oma hevonen kun 40v täytän,, eli kymmenen vuoden päästä :) silloin olisi esikoinen jo 18v ja kuopus 12 että luulisi olevan aikaa hevosen liikuttamiseen.

Yhteistyössä