Ratsastus

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti
Kokematon
Olen nuori tyttö ja haluaisin vinkkiä kundin päällä ratsastamiseen...Olo tuntuu vähän orvolta kun ei tiedä miten kannattaisi liikkua ym. että saisi enemmän irti...Tämä kokemattomuus tuo epävarmuutta...
 
vesa
aloita ensin ihan varovaisesti,että saat pienen tuntuman asiaan ja sen jälkeen alat nostamaan tempoa ja alat pyörittelemään itseäsi siinä vaihdekepin päällä yltiömäisesti,silloin opit ratsastamisen elkeet ja saat nopeat orkut.et sillee.ota opiksi.
 
Maria
En osaa neuvoa, muuta kuin että ikää nyt 30+ enkä vieläkään koe ratsastamista mitenkään erityisen miellyttävänä. Eli vinkkejä NAISILTA lisää, kiitos!

PS. Osaako joku tehdä ratsastaessa sen ""tunnelin"" tai ""putken"" joka imee kalun ylös taakse ja saa miehen ekstaasiin?? Voisitteko kertoa tekniikan? Ainakin intialaiset naiset osaavat tämän tyylin.
 
aistikas
Tuskin siihen sen kummempia vinkkejä kaipaat.. Kokeile eri rytmejä, kulmia, liikuta vartaloasi ja ota tuntumaa mikä itsestäsi tuntuu parhaimmalta.. Uskon, että mies siinä alla on aivan myyty teit sitten mitä tahansa.. ;)
 
Xy
Yksi hyvä konsti on laittaa korkea tyyny miehen pyllyn alle ja nousta korkealle satulaan. Asetu satulaan makaamaan niin, että reitesi ja jalkasi menee pitkin miehen kupeita. Yläkroppaasi voit tukea käsillä patjaan. Paina itsesi voimalla kohti miehen kalua niin, että klittasi hankaa miehen häpyluuhun. Siinä sitten pyörität lantiotasi ja odotat orkkua. Pillun imu syntyy itsestään orkun tulessa, jos on syntyäkseen.
 
Charlie
Minä saan parhaat orkut sillä lailla, että nainen tekee jalkakyykkyjä ja liikuttaa pilluaan koko munan mitalla. On kaunista katsottavaa ja vie mennessään hekumaan kun ei itse voi hallita tilannetta. Vaatii hyviä reisilihaksia joten muistakaa jumpata hyvin niitä.
 
Nainen
Joo ja Charlie, toi asento ei sitten tunnu naisesta YHTÄÄN miltään!! Paitsi tuskana siellä reisilihaksissa, joten muista tehdä paljon nannaa naisellesi sitten muuten, jotta seksistä jää hänellekin hyvä mieli!!! nimin. exä halusi AINA tuossa asennossa muttei jaksanut/viitsinyt/halunnut tyydyttää mua lainkaan. No, se onkin exä nykyään. Ja yhdenkään miehen takia en tuohon asentoon enää ryhdy.
 
Xy
Nainen, älä tuomitse tuota ratsastusta. Oma naiseni käyttää tuota, kun on itse saanut ensin orkun satulassa pyörien ja jos minulla ei ole vielä tullut. Silloin hän nopeuttaa minun tulemistani ratastamalla. Jos sekään ei auta, niin sitten hän kääntyy kasvot poispäin. Sitä ei yleensä kestä kaukaakaan katselle, eikä naida, ennenkuin tulee.
 
Nadia
Neuvoja sait edellä...vaan jos orkun haluat samalla... lopussa laskeudu miehen päälle, vartalot yhdessä ja teet vain niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu. Tässä asennossa luulisin orgasmin saa kaikki naiset...jos ei ole noita estoja muuten omassa päässä.
 
cowboy
Nouse rohkeasti satulaan, luonnollinen vietti vie mennessään, siinä ei muuta ehdi miettiä kun omaa nautintoa. Lopuksi mene miehen päälle, jalat tiukasti yhdessä ja ala panna. Orgasmi 99% varmuudella.
 
Lillian
Ei ehkä kannata liikaa miettiä mitä "kuuluu " tehdä. Kun nousee satulaan, niin loppu menee itsekseen. Tuo reisilihaksia vaativa liike ei oikein ainakaan minulle sovi vaikka reisilihaksiakin löytyy. Siinä kuitenkin ajatus on koko ajan reisissä eikä ehdi keskittyä siihen mitä jalkojen välissä tapahtuu. Kahdeksikon "piirtäminen" tuntuu hyvältä, samoin sellainen kun nojautuu eteenpäin ja nylkyttää itseään edestakaisin. Klitoris saa kosketusta samalla, joten orgasmi on minulle aina taattu. Painan kalun aina syvälle sisääni ja liikutan sitä välillä eteen ja taakse ja tosiaan kahdeksikkoa. En siis pelkästään sisään-ulos. Ja hyvältä tuntuu! Mieskin on aina saanut,joten kyllä siinä löytää keinot/tavat josta molemmat nauttii.
 
piiskaa
Miesystäväni tykkää kun olen päällä. Levitän jalat oikein kunnolla ja välillä olen miehen vartaloa vasten niin että klitoris hankaa miehen häpyluuta. Välillä nousen pystympään asentoon ja tukeudun kevyesti miehen rintaan käsilläni. Päällä ollen saan nopeimmin orkun rakastellessa ja mieheni ei laukea liian nopeaan.

Kannattaa käyttää vatsa-ja reisilihaksia tehden semmoisia tanssinomaisia pyörityksiä ja liikkeitä miehen päällä. Ei kannata miettiä miltä näyttää, koska mies yleensä tykkää. Luonnollinen ääntelehtiminen ja pimpan puristus kiihottavat miestä vielä lisää ja ehkä itse (sinä nainen) laukeat siihen ensin ja sitten vasta mies.
 
unto ryöppylä
Miesystäväni tykkää kun olen päällä. Levitän jalat oikein kunnolla ja välillä olen miehen vartaloa vasten niin että klitoris hankaa miehen häpyluuta. Välillä nousen pystympään asentoon ja tukeudun kevyesti miehen rintaan käsilläni. Päällä ollen saan nopeimmin orkun rakastellessa ja mieheni ei laukea liian nopeaan.

Kannattaa käyttää vatsa-ja reisilihaksia tehden semmoisia tanssinomaisia pyörityksiä ja liikkeitä miehen päällä. Ei kannata miettiä miltä näyttää, koska mies yleensä tykkää. Luonnollinen ääntelehtiminen ja pimpan puristus kiihottavat miestä vielä lisää ja ehkä itse (sinä nainen) laukeat siihen ensin ja sitten vasta mies.

paras asento mitä nainen voi tehdä : tissit saa vielä suuhun. nainen voi täysin hallita miehen tulemista lypsämällä. ratsastaa voi pomppimattakin semmossesti nätisti keskivartaloo jännittämälllä. paras on kun lypsää miehen pelkillä pillulihaksilla olen semmosen kokenut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä