Ratsastus kengät arki käytöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on Jodhpurit Cobalt VX Devon Pro ARIAT ratsastuskengät 2-4 kertaa viikossa tallissa ja usein myös vapaa-ajalla. Olen eksynyt baarille monta kerta niitä jalassa.

Minun ratsastuskengät ovat jalassa matkalla tallille, tallissa ja matkalla kotiin. Jos käyn matkalla kaupan kautta niin silloin myös vaikka olisivat ihan mutaisia. Muuten vapaa-ajalla ei.

No en tykkää niiden ulkonäöstä. Ja jos ne on myös ratsastuskäytössä, niin en ottaisi. Onhan niitä ratsastuskengän näköisiä nilkkureita myynnissä, miksi et osta niitä.

Minulla on ratsastusmalliset nilkkurit arkikäytössä joka päivä nyt. Ostin ne Nelly.com sivuilta joten ei oikeat ratsastuskengät.

Tosi hyvät ja istuvat. Jos joskus tulisi käyty tallissa voisin harkita laittaa ne jalkaan sinne ;)

Jos et niitä käytä ratsastuksessa, niin sitten voit ottaa arkikäyttöön. Mutta ajatus siitä, että ne on tallissa/maneesissa yms. ympäristössä ja sitten taas kaupassa/autossa jne. niin vähän kuulostaa ikävältä.

Minulla on ratsastuskengät jalassa matkalla tallille, tallissa ja matka kotiin autossa. Jos koukkaan ruokakaupan kautta niin menen sinne myös niillä jos eivät ole tosi tosi likaiset.

Minun ratsastuskengät eivät ole ollut koskaan sellaisessa kunnossa tallikäynnin jälkeen että menisin niiden kanssa kaupungille tai baariin. Aina ne ovat joko pölyisiä tai mutaisia tai ihan paskaisia.

Muutama vuosi sitten ratsastin toisessa tallissa. Silloin sain kyydin tallille mutta tulin kotiin bussilla.

Välillä hävetti vähän mennä bussiin ihan mutaisilla/paskaisilla kengillä…..

Minulla on ratsastuskengät arkikäytössä. Ostin keväällä ARIATksen ratsastus jodhpurit.

Todella hyvät ja kävellen noin 2,5km päivässä työmatkoilla niissä.
Vaikka en itse ratsastan olen käynyt muutama kerta tallissa niillä.

7 V. tyttö aloitti hevosharrastuksen kesällä ja muutama kerta olen ollut tallissa auttamassa näillä.
Ei ole jäänyt mitään jälkiä siitä muuta kun tosi pölyisiä ja vähän mutaisia.

Yhteistyössä