Ratsastaminen

  • Viestiketjun aloittaja Nolppi
  • Ensimmäinen viesti
Nolppi
Niin sitä vaan tämä naisihminen on elänyt melkein kolmekymppiseksi eikä tuo ratsastaminen luonnistu millään. Neuvokaa nyt hyvät ihmiset, miten siinä pitää toimia, että saa jotain aikaiseksi! Sivuttaisliike ei varmaan aja asiaa, mutta en vaan saa sellaista ylösalas-liikettä tehtyä, että miehen penis liikkuisi sisälläni. Onko siinä parempi kumartua miehen päälle makaamaan vai pysyä pystyasennossa? Mistä kannattaa ottaa käsillä tukea - vai ei mistään? Lähteekö liike lantiosta vaiko ihan vaan jaloista? Rytmi menee aina sekaisin heti alkuunsa. Kuivaharjoitteluakin olen koklannut, mutta en vaan tajua sitä idistä.

Olen juuri tavannut aivan ihanan miehen ja haluaisin nyt kerrankin alusta asti hallita edes jollain tasolla tuon ratsastuksen. Sen kun pitäisi naisestakin tuntua niin hyvältä..
 
Pena1
Parhaiten tuo onnistuu, kun laitat korkean tyynyn miehen pepun alle, istut tyveä myöten päälle ja laitat jalat miehen kupeita pitkin taaksepäin. Ylävartalon voit pitää koholla miehen päällä vaikka käsillä tukien. Tässä asennossa mies voi hieroa rintojasi tai pyörittää käsillä lantiotasi. Siinä sitten kirnuat lantiolla ja pidät kalun syvälle upotettuna pilluusi. Välillä voi kohottautua ylöspäin ja pillulla puristella kalua. Oman orkkusi saat varmaankin parhaiten kirnuamalla, mutta miehesi saat laukeamaan lypsämällä ja puristelemalla. Lykkyä tykö.
 
epeli
Hyvä kysymys.

Minusta kuulostaa siltä, että olet turhan nopea asian kanssa.
""Penasta olemme huolissamme niin"" , mutta puhut oikeaa asiaa.
Ota kunnolla ensin sisään ja alat sitten hakea itseäsi liikutelemalla sitä oikeaa ""huom"" tuntemusta sisälläsi.
Anna kaverisi olla paikoillaan ja itseäsi hiljakselleen liikuttamalla ala tuntea miten se parhaimmalat tuntuu.
Mutta enne kaikkea tulisi myös partnerisi olla mukana ja hakekaa yhdessä sitä oikeaa ratsastusta, joka todella on mahtavaa teilla molemmille.
""KIIRE POIS""
Tunnustelkaa, hakekaa ja nauttikaa!
 
Nainen31
Kaikki kai hakee sen oman hyvän jutun, mutta itse tykkään kun oon kyykyssä miehen päällä. Siinä tuntuu pohjassa asti ja mieskin pitää kun on kuulemma aika piukka sillai. Kysyy tosin reisilihaksia aikalailla mutta on vaivan väärtti.
 
miksa
jo vain kyllä paras ja "" piukin "" on kun istuu kyykyssä suoraan päälle ja silloin ainakin minusta tuntuu että pääsee ihan "" pohjalle"" asti. ja on tosi kiihoittavaa katsoa kun nainen liikkuu ylös alas ja samalla itse voi hieroa rintoja häpyä tai muita erogeenisia alueita.
 
Lypsypillu!
Kun nainen hallitsee alapäänsä lihakset ja puristelemalla niitä mulkun ympärillä, niin johan mies alkaa ulvomaan kuin susi nautinnosta. Tämmöinen treenattu lypsypillu, joka lypsää mieheltä viimeisenkin tipan olisi varmastikin verrattavissa lehmän lypsykoneeseen.

Suuseksissäkin sama lypsytekniikka pätee. Muistakaa puristaa otetta siinä miehen ""klitoriksen"" kohdalla, eli kohdassa, jossa esinahka kiinnittyy terskaan. Miehelle tunne on sama, kuin imuttaisi naisen klittaa- eipä kestä kaunkaan, kun nainen alkaa kiemurtelemaan ja jopa ulvomaan, kun imuttaa oikeasta paikasta.
 
Experttiina
Minulla toimii tällainen aika takuuvarmana orgasmin saamisen suhteen (enkä muutenkaann juuri muuta ratsastaessa harrastele)

Miehen päällä hajareisin, polvet levällään. Ei kuitenkaan taakse ojennettuina vain ikäänkuin olisin polvieni päälle istunut mutta hajareisin ja polvet erillään. Tässä voi kulmaa hakea.
Ja sitten kunnon _etukumaraan_ (mulla ei pystyasento toimi)voit nojata käsivartesi miehen pään viereen; voitte suudella samalla. Siinä sitten penis syvälle ja liikuta lannetta edestakaisin ja/tai kohota sitten lannettasi ihan hiukkasen ja anna miehen työnnellä. Samalla kun hän kohottelee lanteitaan sinua kohti voit pienillä lantionliikkeillä hakea oikea asentoa tai istua ihan alas jolloin klitoris stimuloituu. Mies siis pomputtelee sinua päällään lantiollaan (sinun pitää kuitenkin hieman tukea litseäsi ilmassa, muuten liian raskas miehelle). Samalla mies puristelee nännejäsi.

Tämä on aivan takuuvarma orgasmi ja ainakin oman mieheni lempiasento myös! Joten nautinnollisia hetkiä teille!!
 

Yhteistyössä