Tämmöstä väitettiin eilen palstalla.
oikeestiko? Ja millä muka? Ja miksi ennekaikkea?
Onko tää muka totta????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eiihmisille:no tuliskin suoraan lehmästä mutta sille "maidolle" tehdään niin paljon kaikkea ennen kuin se päätyy purkkiin. ja miettikää mitä moskaa lehmille syötetään ja te juotte sit sitä
Alkuperäinen kirjoittaja ex-maalainen:Alkuperäinen kirjoittaja eiihmisille:no tuliskin suoraan lehmästä mutta sille "maidolle" tehdään niin paljon kaikkea ennen kuin se päätyy purkkiin. ja miettikää mitä moskaa lehmille syötetään ja te juotte sit sitä
no meillä aikoinaan kotona lehmät söi nurtsia, talvella rehua... ei tuo ny mitään "moskaa" ole.. Mietippä mitä oikeesti ihmiset vetää, jotai rasvaista sössöö kuten ranskalaisia?! Et aika terveelliset on lehmien pöperöt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ex-maalainen:Alkuperäinen kirjoittaja eiihmisille:no tuliskin suoraan lehmästä mutta sille "maidolle" tehdään niin paljon kaikkea ennen kuin se päätyy purkkiin. ja miettikää mitä moskaa lehmille syötetään ja te juotte sit sitä
no meillä aikoinaan kotona lehmät söi nurtsia, talvella rehua... ei tuo ny mitään "moskaa" ole.. Mietippä mitä oikeesti ihmiset vetää, jotai rasvaista sössöö kuten ranskalaisia?! Et aika terveelliset on lehmien pöperöt![]()
Kai sä vaihdoit itsekin ranskalaiset ruohoon ja rehuun, jos ne kerran on niin terveellisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja em:Luin yhden artikkelin joskus tuosta, siis missä kyseltiin tuosta väristä, mutta ei siinä mitään vastausta ollut. Siinä puhuttiin kuitenkin rasvattoman maidon entisestä sinertävästä väristä, jota ei enää ole. Itse muistan kyllä, että vielä 80-luvulla rasvaton maito oli sinertävää (join itse silloin kulutusmaitoa, kun mun äiti oli skeptinen rasvattoman suhteen ) eli jotainhan sille värille on kyllä tapahtunut. Väriainetta lisätty?
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Tuskin.
Mahdolliset väriaineet ja maininta niiden käytöstä olisi painettu siihen tölkkiin.
(Ei siitä noin vain luisteta, asioita tarkastetaan, ja ihmiset "vuotavat" salaisuuksia)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Googleteltaa nii kyllä se värjäysteoria varmistuu...