rasvaimu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei itseensä tyytyväinen äiti ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei itseensä tyytyväinen äiti ihminen

Vieras
Onko kukaan käynyt talliinassa rasvaimussa? Mitä maksaa? olitko tyytväinen tulokseen? Olen vakaasti harkinnut itse rasvaimuun menemistä, raskauksien jälkeen kroppa on todella ruma. alamaha roikkuu ja on tosi ällöttävä. seuraavakasi kaventaisin jenkkakhvoja.

ootko muuten kuullu liikunnasta. en sano pahalla mutta kannattais mieluummin alkaa liikkumaan. tiedän sen olevan hitaampaa mutta terveellisempää KAIKIN puolin. ethän hermostu tän ei ollu tarkotus olla ilkeetä.

mulla on 7kk viimeisestä synnytyksestä, eikä tämä vatsa ole litteeksi varmaan ajatellut mennä koskaan

vaikka kuin jumppais. niin löysää nahkaa on
onneksi mies sanoi, että anna nyt vuosia aikaa sinne nahkalle vetäytyä
mulla on onneksi ihana mies saa tuntemaan mut kauniiksi pömppövatsoineni päivineen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mulla on 7kk viimeisestä synnytyksestä, eikä tämä vatsa ole litteeksi varmaan ajatellut mennä koskaan

vaikka kuin jumppais. niin löysää nahkaa on
onneksi mies sanoi, että anna nyt vuosia aikaa sinne nahkalle vetäytyä
mulla on onneksi ihana mies saa tuntemaan mut kauniiksi pömppövatsoineni päivineen. :heart:

Sori rikkoo sun kuplasi, mutta vatsanahka palautuu raskauden jälkeen noin vuoden ja sen jälkeen se jää sellaiseksi kun jää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
mun alavatsani on sellanen roikkuva läskipussi siis nii ello kun voi olla muuten vatsa aika ok

Joo joo siis siihen tarvitaan alavatsan muotoilu ei siihen ravaimua tehdä. Mulle tehtiin se juuri tuon alavatsalla olevan pussin takia joka oli suurimmaksi osaksi rasvaa ja ihoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun alavatsani on sellanen roikkuva läskipussi siis nii ello kun voi olla muuten vatsa aika ok

Joo joo siis siihen tarvitaan alavatsan muotoilu ei siihen ravaimua tehdä. Mulle tehtiin se juuri tuon alavatsalla olevan pussin takia joka oli suurimmaksi osaksi rasvaa ja ihoa.

Missä sulle se tehtiin????mitä makso?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Missä sulle se tehtiin????mitä makso?

3000 ? + tukiliivi ja yö sairaalassa

Yhteistyössä