Raskautumisasiaa, clomit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kimalainen

Vieras
Mitä tekisitte minun asemassa?
Olen syönyt metuja tammikuun alusta asti ilman tulosta. Söin aiemminkin ja silloin ne säännöllistivät heti kierron. Pitkähän se oli silloinkin mut vielä ihnimillisyyden rajoissa 32-34. Nyt kierrot olleet lähellä 50 :(
tässä kierrossa sain avuksi clomit kp 5-9 mut eipä tulosta synny. Lääkäri määräsi syömään kaksi kiertoa ja sit näytille jos ei auta. Mietin tässä et kunhan uusi kierto joskus alkaa (nyt kp 37) niin varaisinko seurantaultran (ei määrätty sellaisia) et näkis kypsyykö munasolu edes. Mut mille kp:lle sen varais?! Vai käviskö heti ens vko gynella keskustelee kun mitä mä turhaan tuollai syön kun mitään vaikutusta ei ole?

mulle sanottiin et kp 10-14 ultraan kun söin clomeja kp 3-7 (muistaakseni se oli 7, kp 3 kuitekin aloitin). Mulla ultra oli vasta neljännessä clomikierrossa.

Alkuperäinen kirjoittaja kimalainen:
Mietin vaan et onko järkeä mennä esim kp 14 mikä oletus kun näyttää mun kierrot venyvän vaan eli ovis tuskin ois kp 14 :(

mut clomien vaikutuksesta sen pitäisi nimenomaan olla sillon. clomit sen ovulaation aiheuttaa eikä se tule luonnollisesti joten pari päivää sen jälkeen kun ottaa viimeisen, pitäisi jo näkyä ultrassa ainakin kypsymässä oleva. mullakin on ovis ilman hoitoja vasta joskus kp 21-23 ja kierto n. 37 päivää, mutta clomit+terot tekee sen et aikaistaa oviksen kp 14 ja menkat on alkanu kp 28 (kun en ole raskautunut).

^mut jos siinä ei näy mitäs sitten? Lisätäänkö annostusta? Odotellaanko taas lähelle 50 et kierto päättyy? Miks he*vetti tän täytyy joka kerta olla niin vaikeaa :(

Tuli vielä mieleen et voiko silti ovuloida myöhemmin vaikka clomit? Siis jos sitä ei näy silloin kp 14 tienoilla niin onko mahdollista et se tulis myöhemmin? Taidan soittaa huomenna gynelle jä kysäistä :)

Yhteistyössä