Raskautuminen minipillerien jälkeen + kivut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Olen jättänyt minipillerit noin kolme viikkoa sitten pois ja olemme alkaneet yrittämään raskautta. Tätä ennen söin pillereitä 5 vuotta ilman ainoitakaan menkkoja. Nyt kuitenkin toissapäivänä minulla alkoi olemaan menkkamaisia kipuja ja ajattelin, että nyt alkaa ensimmäiset. Niin ei kuitenkaan käynyt ja kivutkin ovat poikkeavat aikaisemmista. Kivut tuntuvat lähinnä vihlontana/nippailuna ja erityisesti liikkeeseen liittyvää kipua on eli esim yksiessä sattuu, istumaan meno sattuu jne. Paikallaan ollessa kipua ei paljoltikaan ole.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Tuleeko menkat pillerien jälkeen jotenkin eri tavalla? Voisiko kyse olla kystista? Raskautumiseen näin nopealla aikataululla en usko.
 
Rv 15+3
Moikka! Raskautuminen noinkin nopeasti on mahdollista, neuvolassakin mulle kertoi että ekana kuukautena pillereiden lopetuksen jälkeen on suuremmat mahdollisuudet raskaaksi tuloon. Minä lopetin minipillerit lokakuussa ja positiivisen raskaustestin tein marraskuussa. :) Tein raskaustestin n. 4 viikkoa lopetuksesta, kun arvioin että oman kierron mukaan olisi pitänyt jo kuukautisten alkaa. Menkkoja ei ehtinyt tulla ollenkaan siinä välissä. En muista oliko mulla tuolloin vatsakipuja.
 
Moi! Mulla ei valitettavasti ole kipuihin sanoa mitään mutta olen myös lopettanut pillerit tämän kuun alussa eli kolmisen viikkoa sitten. Kierto on siis hakusessa koska minipillereiden aikaan mulla oli jopa 45 pv. Viime vklp mulla tuli outo vuoto joka alkoi vaaleanpunaisena ja loppui seuraavana päivänä. Epäilin tätä jo kiinnittymisvuodoksi mutta testit negaa ainakin vielä. Epäilen myös että mulla oli ovis jo kp 10-12 tienoilla... Jännityksellä odotan tuleeko menkat ensi viikolla vai vasta jouluna :D
 

Yhteistyössä