raskautuminen jälkivuodon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietintää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietintää

Vieras
Jos heti jälkivuodon jälkeen raskautuu,mistä tietää koska testata?Onko kukaan raskautunut näin?
Kuinka pian jälkivuodon jälkeen menkat yleensä alkaa?
En imetä.

yksilöllistähän tuo menkkojen alkaminen on. mutta esim. fjongahan on saanu ekan pojan tammikuussa ja tokan pojan joulukuussa, samana vuonna siis joten tuosta voi jotain laskea.

se raskautuminen ei siis ole riippuvainen niistä menkkojen alkamisesta koska mä tiedän yhden semmosenkin tapauksen että nainen on tullut synnytyslaitoksella raskaaksi (koska mies ei pystynyt ilmeisesti runkkaamaan vaan kävi makaamassa vaimonsa synnytystä seuraavana päivänä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
(koska mies ei pystynyt ilmeisesti runkkaamaan vaan kävi makaamassa vaimonsa synnytystä seuraavana päivänä).

Tuossahan on ihan älytön tulehdusvaara. Eikö munakkaat osaa yhtään ajatella muulla kuin sillä pelillään????
Ja millainen vaimo antaa heti kun tilaisuus sallii?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yksilöllistähän tuo menkkojen alkaminen on. mutta esim. fjongahan on saanu ekan pojan tammikuussa ja tokan pojan joulukuussa, samana vuonna siis joten tuosta voi jotain laskea.

se raskautuminen ei siis ole riippuvainen niistä menkkojen alkamisesta koska mä tiedän yhden semmosenkin tapauksen että nainen on tullut synnytyslaitoksella raskaaksi (koska mies ei pystynyt ilmeisesti runkkaamaan vaan kävi makaamassa vaimonsa synnytystä seuraavana päivänä).

mä oon kuullu näitä juttuja kamalasti mut jotenkin en usko...!kukaan ei ikinä henk.koht tunne tällaista henkilöö vaan jonkun monen eri ihmisen kautta joku tietää tällaisen tapauksen... :whistle: ajatella nyt ovulaatio ja kaikki muukin...

Yhteistyössä