raskauteenko liittyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Mie siis viikoilla 9+0 tänään. Eilen oltiin päivä serenassa ja illalla kun kotiin tulin niin vatsa oli ihan kuralla. Aamuyöstäkin jouduin käväsemään vessassa ja kerran vielä aamullakin. Niin kovin tulista tavaraa että takapuoli ihan kipeenä. :x
Mitään tautia tää ei ole koska ei okseta, ei heikota, ruoka maistuu ... ei ole edes raskauspahoinvointia mistä oon jo monta viikkoa kärsiny, eli ilman tuota vatsan möyrintää kaikki ois paremmin ku hyvin, pitkästä aikaa.

Raskaus on aiheuttanu miulla ainenki sen että vatsa on välillä tosi kovalla, voiko se siis aiheuttaa sitte vastapainoks tällästäkin ?

Ja mikä tähän auttais ? Söin suolakeksejä ja banaania. Maitohappobakteereita meillä ei tällä hetkellä ole ja lähin päivystävä apteekki on vajaa 40 km päässä, joten ostamaankaan en lähde.

Toivottavasti loppuu pian !

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Eilen oltiin päivä serenassa !

Tässä minun mielestä vastaus oireisiin! Olen nähnyt Serenassa kakkapökäleen kellumassa villissä virrassa ja isossa altaassa isä pesi vaippaikäisen kakkapyllyn altaaseen!!

Ihan mukava paikka, mutta siellä pitää olla tosi varovainen ettei mene yhtään vettä suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:

Tässä minun mielestä vastaus oireisiin! Olen nähnyt Serenassa kakkapökäleen kellumassa villissä virrassa ja isossa altaassa isä pesi vaippaikäisen kakkapyllyn altaaseen!!

Ihan mukava paikka, mutta siellä pitää olla tosi varovainen ettei mene yhtään vettä suuhun.

:x

Järkyttävää!!!

Ripuli nyt ei kyllä raskaanaollessa ole välttämättä ihan pikkujuttu.. tokihan voi olla että ole saanut tavallisen mahataudin ja kärsit vain sen, mutta Serenasta olet voinut saada vaikkapa kampylobakteerin tai yersinian sieltä vedestä, joten ihan voisit kyllä käydä lääkärillä näytillä että ottaisivat hiukan verikokeita. Ripulin kouristelut eivät ole ihan kauhean hyväksi raskaanaolevalle, mutta koska olet vasta noin alussa niin luulisin että vauvalla ei pahemmin ole hätää.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Ripuli nyt ei kyllä raskaanaollessa ole välttämättä ihan pikkujuttu.. tokihan voi olla että ole saanut tavallisen mahataudin ja kärsit vain sen, mutta Serenasta olet voinut saada vaikkapa kampylobakteerin tai yersinian sieltä vedestä, joten ihan voisit kyllä käydä lääkärillä näytillä että ottaisivat hiukan verikokeita. Ripulin kouristelut eivät ole ihan kauhean hyväksi raskaanaolevalle, mutta koska olet vasta noin alussa niin luulisin että vauvalla ei pahemmin ole hätää.

Ei tää tunnu miltään taudilta. Koska ei oo huono-olo. ruoka maistuu jne. Ei mikään viittaa mihinkään vatsatautiin tms. mut jäin vaan miettimään että mikähän tähän auttais. Nyt ei oo kyllä taas tunteihin mitään tullu vaikka olen syönykin, että joskos se helpottais, en tiedä.
Vatsaa lähinnä 'möyrii' ja pulputtaa, ei kipuja juurikaan myöskään ole.

Hyi saakeli :x :x

Yhteistyössä