Raskausyritykset+primolut+clomifen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyret
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyret

Vieras
Elikkä, ihan lähden nyt omaa tuskaani lievittämään ja jakamaan tuntojani. Kokemuksiakin varmasti joiltakin löytyy.

Elikkä mieheni kanssa päätettiin 2011 kesällä lapsen hankkimisesta, jolloin jätin e-pillerit pois. Mullahan katosi menkat sitten kokonaan kerran pari tuli vuoden aikana. Menin sitten gynelle keväällä 2012 ja hän epäili minulla monirakkula tautia, ilman sen suurempia tutkimuksia. Määräsi minulle kolmen kierron satsin teroluttia syötäväksi ja ilmoitti että noilla tärppää ja laihduta viellä 10 kiloa. :S

Noo, menkat tuli sen aikaa mutta siihen sitten jäikin ja seuraavan kerran tuli syksyllä 2012 itsestään. Nyt minulle riitti ja muutamaviikko sitten marssein parhaimman gynen vastaan otolle mitä täällä alueella suositeltiin. Tämä kumosi monirakkula homman ja lihavuudestakaan ei puhunut mitään. Minulta otettiin pariverikoetta ( kilpirauhanen ja joku aivohormoni, liian vaikea nimi muistettavaksi :D ) ja mieheltä sperma näyte. Kaikki ok. Nyt siis menossa primoluteilla alkuun laitetut menkat ja clomikuuri alkoi tänään ensimmäistä kertaa. Jännittää kyllä kovasti.
Onko jollain kokemusta tälläisestä primolut+clomi yhdistelmästä. Kaikki kun tuntuu käyttäneen teroluttia.
Gyne epäili minulla ainakin vain ovulaatio häiriötä ja oli aika varma että nämä auttavat, mutta eihän sitä tuskaa mielestään pois saa, että mitä jos ei. :/

Jos jotakin jäi tämä lihavuus mietityttämään niin kooltani olen 157/75 eli ylipainoa on, mutten koe olevani mikään kauhean "läski" olen aina ollut lihasmassaltani raskasrakenteinen, raskaan työni takia. Kuitenkin M/L vaatteisiin mahdun.

Yhteistyössä