Raskausviikko 8 ja kadonneet oireet

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Terve vaan, täällä taas yksi hysteerinen odottaja! Menossa rv 8 ja raskausoireet yhtäkkiä kadonneet. Kellään kokemusta tällaisesta? Mulla oli aiemmin väsymystä ja pahoivointia, jotka lamauttivat kokonaan sängyn pohjalle ja nyt ei yhtäkkiä mitään.

Mitähän voi olla meneillään? :/ Keskenmeno tietysti pelottaa
 
vierailija
Tulin vaan sanomaan että ei kannata liikaa murehtia! Itsellä samaiset oireet (pahoinvointi, väsymys) alkoivat kadota noilla viikoilla ja itsekin hypin seinille sen takia. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja raskaus jatkui ihan normaalisti :)
 
vierailija
En halua pelotella, mutta mulla tuo valitettavasti tarkoitti keskenmenoa/tuulimunaa. Alkaneet oireet alkoivat ensin hiipua, sitten alkoi tiputteluvuoto ja lopulta ultrassa kohtu osoittautui tyhjäksi jotain pientä raskausmateriaalia lukuunottamatta. Verikokeessa myös raskaushormonin määrä oli ollut alhainen jo aiemmin. Mutta sulla voi hyvin olla jotain ihan muutakin! Se on tosi tärkeää muistaa
 
Vierailija
Hei! Voi olla aivan normaalia - moni kokee oireiden lieventyvän yllättävän varhaisessa vaiheessa. Toki ne saattavat myös tulla uudestaan takaisin. Jos haluat mielenrauhan, niin mene esim, viikon päästä ultraan. Itsellä tuli huono fiilis oireiden lieventymisestä ja odotin muutaman viikon ennen kuin menin ultraan, siellä valitettavasti todettiin keskeytynyt keskenmeno. Olin niin tyytyväinen että menin, muuten olisin luultavasti saanut tietää asian vasta 3-4vk päästä nt-ultrassa. Tämä ei nyt tarkoita että sama tapahtuisi sinulle, mutta suosittelen kyllä ultraa oman mielenrauhan vuoksi! Tsemppiä, toivotaan että kaikki on hyvin!
 
Mulla myös oli etenkin alkuraskaudessa tosi vaihtelevia oireita. Välillä oli voimakasta pahoinvointia, ja välillä se loppui kuin seinään. Olin itse silloin ihan varma että raskaus on päättynyt kun pelkäsin sitä niin paljon, mutta raskaus sujui normaalisti ja nyt meillä on tyttö. Koita olla murehtimatta, ja varhaisultra voi tosiaan tuoda mielenrauhaa.
 
vierailija
mulla sama tilanne, tuntui et pahoinvointi lakkasi 6. viikolla. Olin varma että on keskeytynyt keskenmeno, kun niitä ollut mulla useampi. Tänään 7+5 varhaisultrassa pieni sydän löi hanakasti, ja kaikki vaikutti olevan kohdillaan. Oireet voi vaihdella tosi paljon jo alkuraskaudesta, varhaisultra kannattaa jos yhtään mietityttää
 

Yhteistyössä