raskaustestistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma84

Vieras
jos testis näkyy haamujen haamu (jonka mieski näkee)
niin voiko silloin testi olla vääräs??
jostain oon lukenu ja itekki tajuan et jos testi näyttää negaa niin silloin voi olla raskaana,se ei vain näy vielä testis mut voiko olla toisinpäin?
onko ketään jonka testi on näyttäny + (haamuna) eikä silti oo olla raskaana?

toivottavasti sekavasta kirjoituksesta saa selvää..

jos siinä jotain näkyy niin on se plussaa koska sillon pissassa on raskaushormonia. mutta määrä on vaan todella vähäinen eli kannattaa parin päivän päästä tehä uus testi, josko se viiva siitä vahvistuu. mulla oli 4 päivää haalee plussa.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma84:
jos testis näkyy haamujen haamu (jonka mieski näkee)
niin voiko silloin testi olla vääräs??
jostain oon lukenu ja itekki tajuan et jos testi näyttää negaa niin silloin voi olla raskaana,se ei vain näy vielä testis mut voiko olla toisinpäin?
onko ketään jonka testi on näyttäny + (haamuna) eikä silti oo olla raskaana?

toivottavasti sekavasta kirjoituksesta saa selvää..

jestas..tämä voisi olla minun kirjoitukseni..:)

sillä erolla että sairaanhoitaja käski telemään viikon kuluttua toisentestin ja jos sekin vielä on haamuinen niin sitten pitää mennä labraan verikokeeseen.. ja siitä sitten selviää jatkot..

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on pari kertaa haamut osoittautuneet kemiallisiksi.

Sinällään erikoista sinällään ei.
Mutta kyllä sen haamun pitäisi tulla siitä, että elimistösi on alkanut erittää HCG hormonia, ja siitä haamu.
Mulla haamujen haamujen haamu oli plussa :heart:

jos joku viittis vastata vielä...
eli meidän tilanne on tämä:
nuorimmainen on melkein 9kk.
menkkoja ei oo tullu synnytyksen jälkeen ollenkaan,ei tipan tippaa.
noin.8-9 viikkoa sit oltiin miehen kans vällyjen välis ja se oli ainut kerta,ei ennemmin eikä jälkeenkään olla oltu.
mä imetin täyspäiväisesti yli 4kk ja sit kiinteiden ohella 3kk ja ny oon ollu 2kk imettämättä.
raskaustesti näytti eilen haamujen haamuu mut tänä aamuna aamupissasta ei mitään vaikka kuinka päin katoin.
paha olo on jatkunu aaltoilevana muutamia päiviä.ja valkovuoto on lisääntyny.
eli ne kysymykset:
mitä teen?
eikö raskaustestin pitäisi jo näyttää selvää plussaa?
otetaanko terveyskeskukses verikokeena raskaustestin?
pissasta ainaki labras otetaan r-testi.

no jos tosiaan noin pitkä aika on toiminnasta niin näilä tiedoilla sanoisin,että et oo raskaana..kyllä nimittäin niin pitkällä jo olisit,että aika väkisin mun mielestä näkyis testissä..

samaa mieltä oon kain kans eli ku olisin niin pitkällä.
muitten aikana on näkyny paljon aikaisemmin ihan "vahvasti".
jos en odota niin haluisin aloittaa e-pillerit vähäksi aikaa jotta menkat tulis mut ei uskalla..

Alkuperäinen kirjoittaja mamma84:
samaa mieltä oon kain kans eli ku olisin niin pitkällä.
muitten aikana on näkyny paljon aikaisemmin ihan "vahvasti".
jos en odota niin haluisin aloittaa e-pillerit vähäksi aikaa jotta menkat tulis mut ei uskalla..

mee lääkärille ja selitä tilanne.se sitte laittaa sut testiin jos siltä tuntuu ja samalla kirjottaa reseptin pillereille,jotka voit sit alottaa heti kun testin tulos tulee (negana) takas.

Yhteistyössä