raskaustestistä, olenko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja la huhtikuussa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

la huhtikuussa?

Vieras
Tein raskaustestin ja selkeä punainen viiva ilmestyi mutta siihen tarkistusikkunaan ei tullut sinistä viivaa ollenkaan. Olenko kuitenkin nyt raskaana? Toivon niin ja menkat on myöhässä :) Täytyy varmaaan mennä ostaan uusi testi huomenna että saa varmuuden. Vaivaa nyt kamalasti asia, jännittää ja toivon niin olevani raskaana

Jos testiviiva on punainen niin onko silloin testiviiv amuka erivärinen? Onko siis sellaisia testejä? Olen käsittänyt, että on aina smanvärisiä testi sekä tarkstusikkunaan.

Mutta oli miten oli, niin jos ei tarkistusviivaa näy ollenkaan niin testi on tehtävä uudestaan. Ei siis ole luotettava.

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Jos testiviiva on punainen niin onko silloin testiviiv amuka erivärinen? Onko siis sellaisia testejä? Olen käsittänyt, että on aina smanvärisiä testi sekä tarkstusikkunaan.

Mutta oli miten oli, niin jos ei tarkistusviivaa näy ollenkaan niin testi on tehtävä uudestaan. Ei siis ole luotettava.

en muista testin nimeä mutta tässä on eriväriset viivat, sininen ja punainen. Teen testin uudestaan.

mä en uskalla tehä raskaus testiä ja mun mahassa liikkuu jo ja sormet ja jalat on lihonnut ja maha on kasvanut niin olenko mä raskaana kun mahassa liikkuu . ja jalat ja sormet on lihonut

Yhteistyössä